Kort hår?

Tre muskuterer

Lykkelig!
Noen damer her med halv kort eller kort hår som vil vise seg. Jeg trenger inspirasjon. Skal klippe meg på tirsdag etter at jeg har fått mengder av grått hår i en alder av 27 og ikke minst har håret kollapset etter fødsel. Er bare tungt og lite pent!

VIS MEG BILDER DA!

Saumfart google men jeg er ikke supermodell så kommer ikke til å ligne noen av de uansett.

Legger ikke ut bilde, men sånn her sveis hadde jeg en periode:) Veldig fornøyd:)

Skal du klippe håret kort pga det har blitt grått? Det vil vel bare få deg til å se eldre ut mener jeg. Ville heller klippet en annen frisyre og farget over det grå håret, men det er meg da.

Me&my<3 skrev:

Legger ikke ut bilde, men sånn her sveis hadde jeg en periode:) Veldig fornøyd:)

slik sveis har jeg også

Frk.Cupcake skrev:
Skal du klippe håret kort pga det har blitt grått? Det vil vel bare få deg til å se eldre ut mener jeg. Ville heller klippet en annen frisyre og farget over det grå håret, men det er meg da.

Nei, ikke fordi jeg har blitt grå men litt lettere å farge mindre hår da =) Det største problemet er at håret er så ille nå at det hadde ikke tålt å bli farget. Hadde bare sett enda mer slitt og pistrete ut tenker jeg!

Me&my<3 skrev:

stilig! hvordan er ansiktsformene deres?

Sweetpea skrev:

Frk.Cupcake skrev:

Nei, ikke fordi jeg har blitt grå men litt lettere å farge mindre hår da =) Det største problemet er at håret er så ille nå at det hadde ikke tålt å bli farget. Hadde bare sett enda mer slitt og pistrete ut tenker jeg!

Åja, sånn ja. Jeg måtte klippe en del av håret mitt etter jeg fikk gutten min, halvparten av håret mitt datt av :/ Heldigvis hadde jeg ganke tykt hår, men måtte alikevel ta nesten 20 cm av det for tuppene var så pistrete og tynne. Men nå snart to år etter så begynner det å se ok ut igjen, nå har jeg ikke tusenvis av korte nye hår som stikker opp over alt :P

Jeg syns det er veldig fint med bob da, og hvis jeg skulle klipt meg kort så hadde det nok blitt en halvlang bob Syns de aller fleste kler det også.

Jeg dro til frisøren og ba ho slå seg løs. Ville bare ikke ha det kjempe kort.
Endte med helt ny farge og super fornøyd med klippen.
Spør frisøren, de vet som regel hva som passer til ansikts fasongen din :)

Back
Topp