Klarte ikke finne på noe nytt...
Glad i forumet
Kan det være et "tidlig Tegn" på bekkenløsning, eller hva kommer det av??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Fjåsa
Hvert svangerskap er forskjellig og nå er du nok litt mer tøyelig en de fleste 1 gangs fødene. Da er det letere å på dra seg bekkenløsning.
Mine beste tips er å knipe med bekkenbunns musklaturen flere ganger om dagen og sørg for at du holder deg i bevegelse så du ikke stivner i ryggen (ikke konstant da, men beveg deg som normalt gå gjerne en eksra tur).
Trening av rykk og korsrygg kan også hjelpe på:)
ORIGINAL: jannne84
jeg synes det er ekkelt, mistet sist uke 12 og da med ryggsmerter, nå samme igjen.. men jeg er fortsatt veldig kvalm så det er jo godt tegn [:)]
ORIGINAL: mitt eget firkløver
ORIGINAL: Fjåsa
Hvert svangerskap er forskjellig og nå er du nok litt mer tøyelig en de fleste 1 gangs fødene. Da er det letere å på dra seg bekkenløsning.
Mine beste tips er å knipe med bekkenbunns musklaturen flere ganger om dagen og sørg for at du holder deg i bevegelse så du ikke stivner i ryggen (ikke konstant da, men beveg deg som normalt gå gjerne en eksra tur).
Trening av rykk og korsrygg kan også hjelpe på:)
Jo det er klart det. Når jeg bare får litt energi igjen, blir det turgåing hver dag. Men enn så lenge har jeg nok med å klare å sitte oppe mer enn 3 timer...[&:] Men nå nærmer det seg jo uke 12, så da blir forhåpentligvis formen bedre[;)]