korsrygg tattoo

MammaTilEmilie

Gift med forumet
har så lyst på det :)

var det veldig vondt?
har hørt så mye forskjellig der :)

neeeh, men har 8 tattos, så kan ikke si noen av de gjorde vondt [8D]

Syns ikke det var så veldig vondt, har iallfall tatt det steder der det er vondere[:D] Har du noen fra før av? jeg syns det er vondt når det tatoveres rett oppå tynn hud bein, som ryggraden, men ikke så grusomt vondt. Dessuten så har du jo født, så da tåler du nok fint at det er litt vondt med en tatovering[:D]

det som var vondt var omrissen eller hva de kaller det.. Men bevares, mye annet som er mye vondere.. Smerten syns ikke jeg gjor så mye, men så klart kjennte du det. Men etter en halv time, så er det liksom "så vondt at en ikke kjenner noe egentlig" som å epilere leggene[;)]

Det gjør ikke vondt! Tattovering gjør jo ikke vondt. (ja, jeg har i korsryggen og)

Litt vondt akkurat over beinet, men ellers ikke noe vondt.

ORIGINAL: Maryan84

Syntes ikke det var noe særlig vondt.
Det værste var omrisset på tattoveringen, også var det litt ekkelt akkurat når han tattoverte rett over ryggraden.
Men følte jeg ble såpass nummen i huden etter en liten stund att jeg ikke kjente noe særlig.
[:)]

nei det var ikke så vondt, irriterende kanskje.....

jeg har:) satt i 2 1/2 time og tok den.. eneste onde va på sidene:p på godt norsk på side fleske.. :=)  ellers ikke noe ont.. :)
har tribal på korsryggen.:)

føler jeg tåler smerte ganske bra..men akkurat den på korsryggen gjorde driiitvondt!! den er jo litt stor da. gjorde vondt hele tiden. tok 2 timer

ORIGINAL: Senator Malin

DRITVONDT.. Kjentes ut som at jeg ble stukket av en bie i 1.5 time[:(]

Sign!!!
(aldri blitt stukket av bie da[8|])

Neida, gjorde ikke noe vondt!! Men angrer som tulling.... Er glad i tattoveringer, men angrer sykt på at jeg tok en tribal på korsryggen (men det skulle jo ALLE ha da jeg var 16 hvertfall!). Ta en ann plass.. Be creative!

Jeg har også [:)]
Syntes det ikke var vondt, bare litt ubehagelig på sideflesket [8D] hehe

Signerer de fleste her!

Har over hele ryggen, korsryggen var ikke noe vondt nei.
Det er ikke behagelig og tattovere seg, men vondt synes jeg ikke det gjør..
Ømt og litt ubehagelig til tider, spesielt på omrisset!

jeg har også en tribal på korsryggen, syntes det gjorde mest vondt utpå sidene, og ned mot rompa...

jeg synes det var kjempe vondt i korsryggen, men den øverst på ryggen var ikke vond i det hele tatt

ORIGINAL: jente_88

Jeg har også [:)]
Syntes det ikke var vondt, bare litt ubehagelig på sideflesket [8D] hehe

sign!

Jeg har en liten tattoo i korsryggen... Syntes det var litt vondt, mest når han fylte tattooveringen
med farge. Da måtte han gnu mere på samme plassen lenge for å få best mulig farge.

Back
Topp