Korsett...

• Trådstarter Trådstarter Choice
  • Opprettet Opprettet
C

Choice

Guest
HVOR får jeg kjøpt dette? MÅ ha det til 17.mai.. Boobsa er for store for bunadn[&:][:-][:(]

Mååå ha det!!

Og det er sånn halvveis ordentlig som går an å stramme litt uten å rakne sømmer osv? Uffåuff.. dåå fornøyd med at den passet ellers, men så var det den dumme vesten.. Møkk!

Hihih.. er ikke riiik da[8D] Men takk for tips! Prøver meg på billigsjappene først, så får jeg se hvor desperat jeg blir.. Hvis jeg ikke har funnet et billig et innen fredag formiddag går vel neste måneds matbudsjett i korsett til meg:P

H&M? Netty? Lindex? La sensa? [;)]

Du får bh'er som virker forminskende på puppene - tror Triumph og flere merker har, og jeg har kjøpt på Lindex (får også på Cubus og Kapp Ahl mener jeg)

Tror kanskje jeg går for en bh som pusher INN boobsa og en laang traaaang singlet[:D] Da blir det perfekt[:D]

ORIGINAL: Sicily

Jeg skal teste sportsbh under.. Se om det funker på noe vis. De blir jo presset inn mot kroppen da. 

Ahhh!! Genialt! Hvis man har to utenpå hverandre må det jo bli ekstra virkning.. Nå fikk jeg litt å tenke på[:D]

ORIGINAL: Tornerose:D

Jeg skal teste sportsbh under.. Se om det funker på noe vis. De blir jo presset inn mot kroppen da. 

Ahhh!! Genialt! Hvis man har to utenpå hverandre må det jo bli ekstra virkning.. Nå fikk jeg litt å tenke på[:D]

Det funka ikke her.. Fortsatt for trangt. [8D]

Damn... Pappa forslo gaffa, og skulle hjelpe meg med surringen om det gikk så langt... Snille pappa[8D]

Back
Topp