korsen leketøy e du? *link*

Badeand
Du er en morsom person og er alltid trivelig å være sammen med. Du liker å flyte på vannet og bader deg gjennom livets gang =)

Resultat:

Sex-leketøy (Vibrerende gakk-gakk)
Du er en hemmelighet alle jenter (og gutter?) har. Du liker å bli kjent med steder som (forhåpentligvis) få mennesker har sett!
23.79% har falt innenfor denne kategorien.

haha.. måtte bare teste ut.. fikk det samme svaret jeg[8D] hadde håpet på en kosebamse, føler meg ikke akkuratt som barbie..[:D]

Sex-leketøy (Vibrerende gakk-gakk)Du er en hemmelighet alle jenter (og gutter?) har. Du liker å bli kjent med steder som (forhåpentligvis) få mennesker har sett!

Barbie jeg og [8D]

BamseDu er den trofaste vennen som mange beholder år etter år. Selvom du ikke ser helt fin ut etter mange mange år så er du godt elsket
21.66% har falt innenfor denne kategorien.

ble barbie jeg og[8D]

Badeand
Du er en morsom person og er alltid trivelig å være sammen med. Du liker å flyte på vannet og bader deg gjennom livets gang =)

ORIGINAL: pewsie

Barbie jeg og [8D]

her og!

Resultat:

Du er en hemmelighet alle jenter (og gutter?) har. Du liker å bli kjent med steder som (forhåpentligvis) få mennesker har sett!
23.81% har falt innenfor denne kategorien.

Hahaha[:D]

ORIGINAL: Tove_84

Sex-leketøy (Vibrerende gakk-gakk)Du er en hemmelighet alle jenter (og gutter?) har. Du liker å bli kjent med steder som (forhåpentligvis) få mennesker har sett!

Meg:

23.81% har falt innenfor denne kategorien.

Bamse
Du er den trofaste vennen som mange beholder år etter år. Selvom du ikke ser helt fin ut etter mange mange år så er du godt elsket
21.66% har falt innenfor denne kategorien

sex-leketøy. (vibrerende gakk-gakk) [8D]

Resultat:

Bamse
Du er den trofaste vennen som mange beholder år etter år. Selvom du ikke ser helt fin ut etter mange mange år så er du godt elsket
21.68% har falt innenfor denne kategorien.

Barbie
Du ble BARBIE! Nesten alle jenter digger deg og du lærer dem alt som må vites om å være den søteste og kuleste

Badeand

ORIGINAL: Malin!

Resultat:

Bamse
21.66% har falt innenfor denne kategorien.

[8D]

BarbieDu ble BARBIE! Nesten alle jenter digger deg og du lærer dem alt som må vites om å være den søteste og kuleste =)
34.66% har falt innenfor denne kategorien.

Back
Topp