Korsang!

panterinnen

Gift med forumet
Bare lurer på om noen av dere er glade i å synge jeg?? Og om dere synger i noe kor osv?

Satt akkurat å så på Mosaic koret på God Morgen Norge, de sang en kjempefin julesang jeg ikke huske navnet på.
Og der kunne jeg vært...åååå... skulle faktisk begynne i det koret for 1 år tilbake men pga at dem reiser mye rundt og slikt så måtte jeg takke nei. Hadde liksom ikke tid til det der jeg ventet barn og slikt..
Merker jeg ble litt trist nå egentlig for sang er på en måte min store lidenskap og det å kunne få oppleve det dem gjør det misunner jeg...
Men jeg ville aldri forandret på noe [:)] Tidene jeg har med sønnen min er de mest dyrebare minuttene jeg har [:D]

Jeg elsker også å synge panterinnen, og har sunget i samme kor i 10 år. Når jeg flyttet i fjor måtte jeg slutte der, men nå har jeg funnet meg et nytt et. Veldig morsomt med kor (selv om jeg må innrømme at det kan være utrolig kjedelig å høre på noen ganger!)[;)]

Er veldig glad i å synge, men holder meg til å underholde sønnen min med barnesanger.

Har sunget i kor siden jeg var 5 år, bortsett fra det første halve året jeg bodde i Stavanger. Tror at å synge er det eneste jeg ikke kunne klart meg uten!! Synger nå i Gospelkoret Abraham i Sandnes, vi er kjempegode og har nettopp gitt ut kjempekul CD!!!

Karline bærer preg av at jeg liker å synge, hun er veldig musikalsk av seg. Men så er jo mannen min og musikalsk, så det er jo ikke til å unngå!!!

Jeg elsker å synge, men kan vel ikke skryte av at jeg er noe særlig flink. Var med i et skolekor på videregående, men etter det har det blitt mest synging i bilen [:D]

Jeg elsker å synge!

Kan ikke akkurat skryte av at jeg gåt i kor nå lenger, men jeg er en del av koret i et band som heter Harmonica, så da får jeg koret litt allikevel!

Nå er jo tiden inne til å synge av full hals hver gang en julesang kommer på TV eller radio!

Syng ut!

M

Back
Topp