Koronaviruset

Bima20

Blir kjent med forumet
Maiblomstene 2020
Er det andre som blir litt bekymret nå som det har kommet til Norge?
 
Viste det skulle komme en eller annen gang. Ikkje så bekymret nå, men kjenner det ikke er gøy å få nyfødt rett opp i dette her. Skal iallefall på apoteket i morgen å hamstre antibac!!
 
Tja... Jeg har tenkt litt på det.. Men tror nok det stort sett først og fremst er farlig for gamle og syke.. Mulig jeg kommer til å tenke litt mer på det når frøkna kommer, men foreløpig er jeg ikke særlig bekymret ;)
 
Viste det skulle komme en eller annen gang. Ikkje så bekymret nå, men kjenner det ikke er gøy å få nyfødt rett opp i dette her. Skal iallefall på apoteket i morgen å hamstre antibac!!

Antibac fungerer best på bakterier, ikke like effektiv mot virus. Så det er bedre å vaske med såpe og varmt vann for å bli kvitt virus! :)
 
Antibac fungerer best på bakterier, ikke like effektiv mot virus. Så det er bedre å vaske med såpe og varmt vann for å bli kvitt virus! :)
God håndhygiene er banket inn hos meg som jobber i bhg. Antibac er for når jeg er i butikker osv
 
Ingen barn har dødd av det så langt.. :)
 
Antibac fungerer best på bakterier, ikke like effektiv mot virus. Så det er bedre å vaske med såpe og varmt vann for å bli kvitt virus! :)
Jeg hørte en lege fra FHI si at antibac faktisk har vist seg å være veldig effektivt mot coronavirus. Han sa at vanlig håndvask og antibac var likestilt her, selv om dette ikke gjelder alle virus:)
 
Jeg tenker det kunne vært praktisk å fått det nå før fødsel. Slitsomt å kombinere influensa med fersk baby. Men det er heldigvis ikke verre enn en forkjølelse for de fleste.
 
Back
Topp