Koronatest

Boom85

Betatt av forumet
JuniJubel2021
Junispirene24❤️
Treffet en venninne i helgen som fått bekreftet korona. Jeg hadde lite feber igår og skal teste meg idag. Feber og kvalm men vanskelig å skille gravidsymtomer og sykdom.. Alt jeg lest er att det ikke øker riskern for SA men urolig likevel. Noen annen som skal teste seg?
 
Er frisk som en fisk selv, og har ikkje behov for test. Men eg hadde nok valgt å teste meg hvis eg var i din situasjon :)
Lykke til :Heartred
 
Treffet en venninne i helgen som fått bekreftet korona. Jeg hadde lite feber igår og skal teste meg idag. Feber og kvalm men vanskelig å skille gravidsymtomer og sykdom.. Alt jeg lest er att det ikke øker riskern for SA men urolig likevel. Noen annen som skal teste seg?

Du må nok teste deg, og jeg ville ikke vært urolig når det ikke er noe som tyder på økt risiko for SA ❤️
 
Jeg har tatt en test i dag. Forkjølelsesymptomer og generelt slapp. Kombinert med at jeg er veldig kvalm så alt er vel bare forsterket tenker jeg. Barna har vært forkjøla noen dager her, så det kommer nok derfra. Best å bare få testet seg tenker jeg og;)
 
Tok test for et par uker siden, en uke etter at jeg fant ut om graviditeten. Måtte advare hun som skulle ta testen om at brekningsrefleksen min var svært tilstedeværende:p Men skal vel testes når man har vært i nærkontakt med smittede:)
 
Treffet en venninne i helgen som fått bekreftet korona. Jeg hadde lite feber igår og skal teste meg idag. Feber og kvalm men vanskelig å skille gravidsymtomer og sykdom.. Alt jeg lest er att det ikke øker riskern for SA men urolig likevel. Noen annen som skal teste seg?

Måtte ta koronatest et par dager etter at jeg fikk positiv graviditetstest. Er mange som også har litt vanlig forkjølelsesymptomer nå, så kan fint bare være det også.
 
Back
Topp