Korona

AnneS

Forumet er livet
VIP
Desemberlykke2017
Hvilke symptomer har dere som har blitt smittet? Vanlig å bli uvel?
Jeg har egentlig følt meg tålig ok idag. Noe tett i brystet og litt lett hodepine, men bedre enn jeg var igår. Før jeg nå da hadde med frøkna på å rydde rommet.
Jeg ble intens svimmel, skjelven og kvalm da vi holdt på...

Veldig vanlig at det varierer ja. Mannen følte seg bedre på dag 2 også kjempedårlig på dag 3 igjen . Følte seg helt frisk på dag 7.
Jeg fikk ørebetennelse på dag 5, det suser fortsatt i øret og føler mer sliten. Men sover jo heller ikke på nettene da pga baby. 1 uke siden positiv test i morgen for min del.
1,5 uke siden baby ble syk og hun virker frisk de siste to dagene men nå er hun plutselig kjempeslapp :( vil ikke spise noe og sover masse. Men ikke feber. Jeg skjønner ingenting som helst og er ganske bekymra da jeg aldri har sett henne så slapp før. Så blir å ringe legen om hun ikke kvikner til.

Veldig vanlig at det varierer ja. Mannen følte seg bedre på dag 2 også kjempedårlig på dag 3 igjen . Følte seg helt frisk på dag 7.
Jeg fikk ørebetennelse på dag 5, det suser fortsatt i øret og føler mer sliten. Men sover jo heller ikke på nettene da pga baby. 1 uke siden positiv test i morgen for min del.
1,5 uke siden baby ble syk og hun virker frisk de siste to dagene men nå er hun plutselig kjempeslapp :( vil ikke spise noe og sover masse. Men ikke feber. Jeg skjønner ingenting som helst og er ganske bekymra da jeg aldri har sett henne så slapp før. Så blir å ringe legen om hun ikke kvikner til.
Uff, håper lille snart blir bedre :Heartred her blir det film på skjermen for eldste (hun er hjemme fra bhg, var innstilt på fri idag før fjerning av tiltak i helga), måtte legge meg litt nedpå på sofaen :shy:

Dårlig dag 1, med feber, oppkast, svimmel, vondt i hodet og magen, sliten og slet med fokus. Bedre og bedre etter det.

Joda, jeg ble det. Men jeg kan også bli det utenom sykdom også.. lavt blodtrykk? Lavt blodsukker? Aner ikke..
Jeg har lavt bt til vanlig, men hadde spist ikke så lenge før :)
Til vanlig blir jeg veldig svimmel hvis jeg reiser meg for fort, men pleier bare å bli svimmel, ikke uvel :wacky:

Uff, håper lille snart blir bedre :Heartred her blir det film på skjermen for eldste (hun er hjemme fra bhg, var innstilt på fri idag før fjerning av tiltak i helga), måtte legge meg litt nedpå på sofaen :shy:
Høres lurt ut!
Selv med vaksine har jo ikke kroppen vår takla koronavirus før så tror det er viktig ikke å kjøre for hardt på før man er helt frisk.
Ja, håper vesla er i farta snart. Hun har ikke vært så slapp ever, hun er jo ganske urokråke i utgangspunktet, men i dag har hun sittet stille på fanget og sett tv pg sovet på sofaen. To ting hun ikke gjorde som nyfødt engang. Merkelig nok har hun ikke noe feber.

Jeg begynte med vondt i halsen. Så kom typiske forkjølelsessymptomer som rennende nese, kraftig hoste og mindre energi. Hadde også hodepine, svimmelhet (kunne ikke bøye meg og ta opp ting fra gulvet) og kvalme. Nå var alt dette over på et par daget hos meg, men ubehagelig når det stod på. Samboer hadde forkjølelsessymptomer, utmattelse og kraftig hodepine. Forkjølelsessymptomene forsvant i løpet av et par dager. Hodepinen bedre på dag 4 og utmattelsen er der fortsatt på dag 6, men han er på jobb.

Back
Topp