Krisskross
Flørter med forumet
Hei. Skal dere vaksinere dere mot korona i graviditeten? Det virker på meg som om det fortsatt er anbefalingen, men kan ikke se at det er oppdaterte retningslinjer siden 2022.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har ingen vaksiner - og dette var enda en grunn for å la være å ta den nå. Stakkars, håper du kommer degJeg måtte fjerne livmor pga coronavaksinen, så kan ikke skjønne at de anbefaler at noen som helst å ta den.. prøver fremdeles å komme meg etter operasjonen
Shit! Kan jeg spørre om hvorfor?Jeg måtte fjerne livmor pga coronavaksinen, så kan ikke skjønne at de anbefaler at noen som helst å ta den.. prøver fremdeles å komme meg etter operasjonen
Fordi jeg begynte å blø samme dag som 1 vaksine og det holdt på i 21 dager, 1 uke pause, så på med nye 21 dager. Etter vaksine nr 2 ble det enda værre, og jeg ble kronisk anemisk. Gikk på blødningshemmende og kraftig jerntablettkur, men kom meg ikke over 8 i hb.. de prøvde å brenne bort livmorslimhinnen, uten at det hjalp. Så for 3 uker siden var jeg igjennom en vaginal hysterektomi..Shit! Kan jeg spørre om hvorfor?
Hjelpes! Du fikk så ille til forstyrrelser du ja.. huff. Høres veldig trasig og ikke minst slitsomt ut.Fordi jeg begynte å blø samme dag som 1 vaksine og det holdt på i 21 dager, 1 uke pause, så på med nye 21 dager. Etter vaksine nr 2 ble det enda værre, og jeg ble kronisk anemisk. Gikk på blødningshemmende og kraftig jerntablettkur, men kom meg ikke over 8 i hb.. de prøvde å brenne bort livmorslimhinnen, uten at det hjalp. Så for 3 uker siden var jeg igjennom en vaginal hysterektomi..
Fryktelig upraktisk å ikke kunne løfte tungt, vaske gulv osv med kvalm og sliten gravid samboer