Korona vaksine

Synd man ikke får dose nr 2 av az. Mannen har fått første. Ei venninne fikk hjelp takket være az vaksinen. Hu hadde blødning i hjernen pga sprekt blodåre og de trur det var en blodpropp. Men ikke pga vaksinen. De reagerte kjapt og hjalp Hu fordi Hu hadde tatt vaksinen. Å gå til legen med hodepine er ikke akkurat noe de sender deg til sykehuset for. Men hu ble sendt rett inn pga vaksinen. Jeg er ganske seint i køen så bare tar dne jeg får da.
Logikken rundt å droppe dose 2 forstår ikke jeg heller. Bivirkningene av AZ er størst etter første dose. Vi har ingen anelse av risikoen ved å kombinere vaksiner og vi vet koronaviruset er farlig.

Fikk astra zeneca merket ikke noe mer enn at jeg ble litt støl i armen.

Personlig håper jeg jeg får en annen vaksine en AZ da når den tid kommer. Det må jeg innrømme. Jeg er allerede i kategorien for å få blodpropper i det daglige og må jo innrømme alt dette rundt AZ skremmer meg veldig. Jeg har ikke lyst på en vaksine som muligens gir meg enda større fare for blodpropper. Jeg vil gjerne ha vaksine, men helst en annen akkurat slik det er nå kjenner jeg.

Samme her. Er svært glad jeg takket nei til vaksine via jobb.

Back
Topp