korona og august

Jeg er bekymret. Ei jeg kjenner slapp ikke inn på fødeavdelingen da hun var i aktiv fødsel fordi sikkerhetsvaktene mente hun ikke hadde time. Hun kom seg inn etter en stund, med nesten full åpning :bored:
Åååå fy, det burde få konsekvenser!
 
Hva er reglene på de ulike sykhusene nå? Skjønner at det er mye forskjellig.
 
Hva er reglene på de ulike sykhusene nå? Skjønner at det er mye forskjellig.

varierer fra sykehus til sykehus, også fordi normalreglene varierer. Du må sjekke nettsiden til sitt sykehus.
 
Jeg er bekymret. Ei jeg kjenner slapp ikke inn på fødeavdelingen da hun var i aktiv fødsel fordi sikkerhetsvaktene mente hun ikke hadde time. Hun kom seg inn etter en stund, med nesten full åpning :bored:

I alle dager! Er det mulig?
 
Jeg er bekymret. Ei jeg kjenner slapp ikke inn på fødeavdelingen da hun var i aktiv fødsel fordi sikkerhetsvaktene mente hun ikke hadde time. Hun kom seg inn etter en stund, med nesten full åpning :bored:

Jeeezezzz!
D der borte et jo helt vilt ut! :eek:
Snakk om god dag mann økseskaft! :rulez
Såkl kan det gå når følger reglene litt før slavisk.

Har ei venninne som skal på oul nu snart, ba dem om å lage avtale med avd. Så mannen var garantert å få bli med inn på UNN. Der er vekterene svært nøye på reglene gitt.
 
Jeg fikk beskjed om å komme rett til sykehuset da jeg ringte grunnet lite liv, var da bekymret for hvordan det ville bli ved kontrollpunktet siden jeg kun hadde fått beskjed muntlig. Jeg har også lurt på hvordan det blir når jeg skal inn for å føde. Det er jo heller ikke planlagt. Men i det jeg satt meg i bilen 5 min senere så fikk jeg en melding med avtale om oppmøte på sykehuset. Så da satser jeg på at jeg får det når jeg skal føde også. Slik at man slipper rett inn. :)
 
Back
Topp