Nå er det så mye korona her! Daglig mellom 10-20 nye tilfeller, vet en bedrift veldig nærme oss har over 20 ansatte med korona nå… og skole/sfo på grønt nivå!! 

Jeg skal ta vaksine i morgen, men akkurat nå angrer jeg på at jeg ikke tok motet til meg og ordnet dette mye før!! Er livredd for å bli syk nå, har jo ikke lungekapasitet i utgangspunktet siden alle invollene snart er presset opp i halsen… korona har ikke stresset meg så mye før, men nå, uten beskyttelse og en regjering som driter i å stenge ned og heller bare vil åpne opp
får seriøst snart panikk.. har jo ikke handlet nye klær til 1.skoledag heller 

Jeg skal ta vaksine i morgen, men akkurat nå angrer jeg på at jeg ikke tok motet til meg og ordnet dette mye før!! Er livredd for å bli syk nå, har jo ikke lungekapasitet i utgangspunktet siden alle invollene snart er presset opp i halsen… korona har ikke stresset meg så mye før, men nå, uten beskyttelse og en regjering som driter i å stenge ned og heller bare vil åpne opp

Har «heldigvis» ikke barn fra før, og har hjemmekontor, så slipper å være bekymret for smitte den veien, men har familie og venner som treffer mye andre folk både i jobbsammenheng og sosialt på fritiden, og da føles det ikke så greit å være tett på de. Likevel ønsker de å være tett på meg, ofte. Det hjelper liksom ikke å si ifra heller, for fullvaksinerte tror de er immune mot smitte og at det ikke er noen fare - og fortsetter derfor i samme tralten med å gå/stå helt oppi meg. Hadde helt ærlig en forventning om at folk ville gjøre det de kan for å beskytte gravide (i det minste holde avstand), men der tok jeg jammen feil..