Korleis reagerte partneren din på positiv test?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marte
  • Opprettet Opprettet
Vi hadde en litt trøblete vei mot denne første graviditeten og var enige om å vente med prøving i mars for å komme oss helt etter spontanabort og å droppe termin i desember. Så satt jeg der uten mens i april og lo av graviditetstesten. Universet noen ganger altså... mannen min var helt sjokkert. Tror vi hadde sex 1 gang i mars og det var ikke i NÆRHETEN av EL i følge TO apper jeg har.

Gratulerer :happy:
Vi hadde også en litt trøblete vei, og jeg hadde egentlig ikke planer om å dra å få satt inn egg i mars, men plutselig mente di på st.olavs at jeg var klar og skulle komme, så turte jo ikke å si nei, da det gjerne er ventetid på prøverørsbehandling :rolleyes: så jeg dro avgårde, men tenkte at det neppe kom til å bli noe suksess denne gangen heller, så var egentlig forberedt på at det ikke skulle bli noe desemberbarn uansett :p men ja skjebnen er lunefull, testet positivt i april, og jeg satt bare å lo og tenkte på stakkars ungen som kommer til å bli født midt i julestria, håper den ikke kommer til å hate meg når den blir større :hilarious:

Gratulerer :happy:
Vi hadde også en litt trøblete vei, og jeg hadde egentlig ikke planer om å dra å få satt inn egg i mars, men plutselig mente di på st.olavs at jeg var klar og skulle komme, så turte jo ikke å si nei, da det gjerne er ventetid på prøverørsbehandling :rolleyes: så jeg dro avgårde, men tenkte at det neppe kom til å bli noe suksess denne gangen heller, så var egentlig forberedt på at det ikke skulle bli noe desemberbarn uansett :p men ja skjebnen er lunefull, testet positivt i april, og jeg satt bare å lo og tenkte på stakkars ungen som kommer til å bli født midt i julestria, håper den ikke kommer til å hate meg når den blir større :hilarious:

Hahaha akkurat det samme tenkte jeg! Jeg forstår jo så inderlig godt de som prøver lenge at for dem er termindato helt irrelevant, men hvem i sin rette forstand får et julebarn når man har lett for å bli gravid? Må le jeg altså. Det er litt sånn at verden har humor noen ganger. Det blir jo uansett koselig å si til barnet at «du var rett og slett bare meant to be».

Hahaha akkurat det samme tenkte jeg! Jeg forstår jo så inderlig godt de som prøver lenge at for dem er termindato helt irrelevant, men hvem i sin rette forstand får et julebarn når man har lett for å bli gravid? Må le jeg altså. Det er litt sånn at verden har humor noen ganger. Det blir jo uansett koselig å si til barnet at «du var rett og slett bare meant to be».

Har jo bestandig elsket julen, og her sitter jeg og holder på å produsere enten en nisseunge eller en grinch :hilarious: men kjenner flere som er født i desember, og det virker ikke som di synes det er så ille, så det går sikkert bra for våre desemberbarn også :)

Han sa «jeg visste at jeg hadde supersperm» :hilarious: 1. ungen ble til mens jeg gikk på p-piller og denne ble jeg gravid på på første prøve periode. Hahaha

Latterkrampe da dette ikke overhode var planlagt. Og med spiralen på plass trodde vi at vi var sikre. Så det var mye følelser i sving for oss begge. Vi fikk skikkelig latterkrampe og prøvde hardt å ikke vekke vår 5 mnd gamle baby:smiley-angelic006

Back
Topp