Pipps
Blir kjent med forumet
Vi hadde en litt trøblete vei mot denne første graviditeten og var enige om å vente med prøving i mars for å komme oss helt etter spontanabort og å droppe termin i desember. Så satt jeg der uten mens i april og lo av graviditetstesten. Universet noen ganger altså... mannen min var helt sjokkert. Tror vi hadde sex 1 gang i mars og det var ikke i NÆRHETEN av EL i følge TO apper jeg har.
Gratulerer
Vi hadde også en litt trøblete vei, og jeg hadde egentlig ikke planer om å dra å få satt inn egg i mars, men plutselig mente di på st.olavs at jeg var klar og skulle komme, så turte jo ikke å si nei, da det gjerne er ventetid på prøverørsbehandling så jeg dro avgårde, men tenkte at det neppe kom til å bli noe suksess denne gangen heller, så var egentlig forberedt på at det ikke skulle bli noe desemberbarn uansett men ja skjebnen er lunefull, testet positivt i april, og jeg satt bare å lo og tenkte på stakkars ungen som kommer til å bli født midt i julestria, håper den ikke kommer til å hate meg når den blir større