Korleis og når?

• Trådstarter Trådstarter EJ
  • Opprettet Opprettet

EJ

❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Skal dikka fortelja det til familien? Har lyst å gjera det på ein litt morsom måte... Her vurderast det å laga ei siklesmekke til jr der det står "storebror" på og bruka den når me er med familie og venner.

24.02.14 ❤️❤️

Her blir det nok mer hver for seg. Noen vet det allerede. Andre får vente litt tenker jeg. Blir nok bare å si det. Etter oul så tror jeg vi offentliggjør det på face. Med bilde.

Jeg har kjøpt genser til den kommende storebror fra lillemille.dk
De har kjempe mange fine der :) så den skal han ha på når vi skal rundt å fortelle det :)

• Liker
Reactions: EJ
Her greide vi ikke holde oss så til svigermor viste vi bare bilde av testene, og svigerfar sa vi bare at vi trengte å låne vuggen han laget da min samboer ble født! Til mine foreldre sa vi bare at L skulle bli storebror! :-)
Søsken får ikke vite noe enda, pg håper vi klarer og holde litt lenger til venner også:)

Telefontasting
Gutt12 og lillebaby mai15

Vi har også kjøpt genser til kommende storebror :-) Skal se hvor lang tid det tar før de ser der som står på :-P

Vi har også kjøpt genser på lillemille.dk! Rask levering har de jaggu og ;)

Vi skal på tur til fjells med svigers neste helg og da skal lillemann få på seg den genseren! Da er jeg 5 uker på vei. Blir helt unaturlig for oss og ikke dele nyheten tidlig. Går det galt så har jeg nok uansett behov for å si det og, så her er det bare å kjøre på :D

Når me vart gravide i fjor, klarte eg ikkje holda meg :P Samma dagen som eg fant det ut reiste eg opp til mamma og åt middag. Satt og prata om at dei skulle komme å hjelpe til med å male huset. Da sa eg at det hadde me satt stor pris på da eg ikkje kunne mala sjølv. "Ååå, kefor det?" "nei, eg er gravid" Da byrja mamma å grina :P

❤️Gutt❤️Februar 2014❤️
❤️Nr 2 i mai? ❤️

Back
Topp