Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Skal dikka fortelja det til familien? Har lyst å gjera det på ein litt morsom måte... Her vurderast det å laga ei siklesmekke til jr der det står "storebror" på og bruka den når me er med familie og venner.
Her blir det nok mer hver for seg. Noen vet det allerede. Andre får vente litt tenker jeg. Blir nok bare å si det. Etter oul så tror jeg vi offentliggjør det på face. Med bilde.
Her greide vi ikke holde oss så til svigermor viste vi bare bilde av testene, og svigerfar sa vi bare at vi trengte å låne vuggen han laget da min samboer ble født! Til mine foreldre sa vi bare at L skulle bli storebror!
Søsken får ikke vite noe enda, pg håper vi klarer og holde litt lenger til venner også
Vi har også kjøpt genser på lillemille.dk! Rask levering har de jaggu og
Vi skal på tur til fjells med svigers neste helg og da skal lillemann få på seg den genseren! Da er jeg 5 uker på vei. Blir helt unaturlig for oss og ikke dele nyheten tidlig. Går det galt så har jeg nok uansett behov for å si det og, så her er det bare å kjøre på
Når me vart gravide i fjor, klarte eg ikkje holda meg Samma dagen som eg fant det ut reiste eg opp til mamma og åt middag. Satt og prata om at dei skulle komme å hjelpe til med å male huset. Da sa eg at det hadde me satt stor pris på da eg ikkje kunne mala sjølv. "Ååå, kefor det?" "nei, eg er gravid" Da byrja mamma å grina