Korleis kle babyen i varmen?

Småspent

Andre møte med forumet
Hei. Eg kjenne eg har null peiling på korleis eg skal kle mini(5veke) når det er så varmt som det er for tida. Dette gjelde både morgon og kveld.

Såg på dyna vi kjøpte at den var tog 4.0. Dessverre fant eg lappen fyrst no og såg det er anbefalt som ute dyne. Så den er no lagt i vogna og han har fått dundyna i senga si. Den har derimot tog 3.5.

Han bruka nattis om natta og dyna ligg som regel kun opp til magen. Har dei siste dagane brukt nattis som er kortarma og kun ned til låra.

Han har mest sannsynleg kava fælt i dag pga varmen og mykje luft i magen. Så derfor prøva eg å sjå korleis eg best kan kle på han for å unngå at han blir for varm.
 
Her har lille sovet med t-shorte body og dyne, eller hel-pysj og ullteppe.
På dagen går hun enten i langermet body eller kortermet. Noen ganger har hun hatt sokker på tærne, men oftes har hun ikke hatt klær på beina. Hun sover enda såpass mye at hun stort sett ligger i der dynen i vognen eller under teppe i vuggen inne.

Det er ikke lett å kle dem, vi må nesten bare føle oss frem. Kjenne etter i nakken, er de for varme er det bare å kle av, er de litt kalde så må vi kle på...
 
Sniker
Førstemann er født i april 20. Den våren/sommeren var mye varm og han lå stort sett i bleie når vi var hjemme (som var ofte pga corona). Ellers var det gjerne en lett body. Som Poojenta skriver, kjenn etter i nakken.
 
Hei. Eg kjenne eg har null peiling på korleis eg skal kle mini(5veke) når det er så varmt som det er for tida. Dette gjelde både morgon og kveld.

Såg på dyna vi kjøpte at den var tog 4.0. Dessverre fant eg lappen fyrst no og såg det er anbefalt som ute dyne. Så den er no lagt i vogna og han har fått dundyna i senga si. Den har derimot tog 3.5.

Han bruka nattis om natta og dyna ligg som regel kun opp til magen. Har dei siste dagane brukt nattis som er kortarma og kun ned til låra.

Han har mest sannsynleg kava fælt i dag pga varmen og mykje luft i magen. Så derfor prøva eg å sjå korleis eg best kan kle på han for å unngå at han blir for varm.
Ja, hadde ikke sett for meg den varme starten det har blitt for april-barna. Ikke blitt noe særlig bruk for ulldressene jeg strikket i minste størrelse…

Her starter morgentur med hunden med langermet body og bukse, og så blir det gradvis lettere utover dagen alt etter hvor varmt det er. Ligger gjerne i bleia og kortermet body, eller bare i bleia inne eller i vogna under teppe om det er veldig varmt. I senga er det babydundyne og pysj mens vi har tepper i vogna. Ligger så rolig om natta at hun ikke sparker av seg dyna. :)
 
Back
Topp