Korleis fortalde de den vordande far om positiv test?

scully

Glad i forumet
Augustlykke 2015
Ja, testa de saman, eller fekk du gje han ein hyggelig overraskelse? Korleis reagerte han?

Jeg hadde planen klar å alt! Hadde kjøpt en Body der det sto " i ❤️ dad" skulle pakke den inn å gi den til han! Testet på impuls å var helt sikker på at den ble negativ, som alltid... Fikk et stort sjokk da jeg så testen var positiv! Ble helt skjelven å gikk inn å viste han testen! Klarte ikke å vente! :P han ble kjempe glad, men klarte ikke helt å tro på det! Å ble veldig bekymret for meg for jeg kom til å ta det så tungt hvis dette ikke stemte! Nå har han heldigvis kommet over sjokket å går bare å smiler om dagen! :D

jeg sa det da han ringte meg i dag og fortalte at de hadde pungtert:P greit med noen gode nyheter da:P vet at jeg ikke klarer å holde meg for mine nærmeste venninner så ville han skulle få vite det først! :)
han er på jobbreise da, ellers skulle jeg ha klart å vente til han kom hjem fra jobb i det minste:P

Først fikk jeg jo svakt positiv 9 dpo og viste testen til han. "Ser du noe?" Spurte jeg og han titta på den og bare "eh ja litt" men han syns ikke det var bekreftende nok... Hehe. Så i går kveld sa jeg til han at jeg skulle ta en test i dag morges og var veldig nervøs. Han sa at det kom til å gå bra osv. Han hadde troa.

Tok den digitale i dag morges men da hadde han dratt på jobb alt. På formiddagen sendte han en mld og spurte hva resultatet ble. Og da ble han glad :)

Vi var borte på besøk en kveld og da vi skulle dra sa jeg at vi måtte stoppe innom butikken fordi jeg skulle kjøpe noe. Han ville jo vite hva det var, men begge barna var jo der og de vi var på besøk hos sto jo og hørte på :p
Så jeg sa tilslutt: Herregud! Du trenger vel ikke vite alt hele tiden vel!? :D
Da skjønte han det og lo bare. Så da vi kom hjem tok jeg testen og den ble positiv. Da jeg kom ut på stua så spør han: Ja?
Og jeg bare: ja hva da? Og smilte. Så satte jeg meg i sofaen. Etter en stund gikk han på do og kom ut igjen. Sa ingenting. Og tiden gikk og ingen sa noe. Så vinka jeg til ham at han skulle bli med på badet. Og da jeg skulle vise han testen så sa han at han allerede hadde sett på testen i skapet! Da ble jeg litt paff :p
Men han skjønte ikke noe av strekene og hva det betydde :p så det måtte jeg fortelle da :)

Han ble jo selvfølgelig kjempeglad :)

Vi var borte på besøk en kveld og da vi skulle dra sa jeg at vi måtte stoppe innom butikken fordi jeg skulle kjøpe noe. Han ville jo vite hva det var, men begge barna var jo der og de vi var på besøk hos sto jo og hørte på :p
Så jeg sa tilslutt: Herregud! Du trenger vel ikke vite alt hele tiden vel!? :D
Da skjønte han det og lo bare. Så da vi kom hjem tok jeg testen og den ble positiv. Da jeg kom ut på stua så spør han: Ja?
Og jeg bare: ja hva da? Og smilte. Så satte jeg meg i sofaen. Etter en stund gikk han på do og kom ut igjen. Sa ingenting. Og tiden gikk og ingen sa noe. Så vinka jeg til ham at han skulle bli med på badet. Og da jeg skulle vise han testen så sa han at han allerede hadde sett på testen i skapet! Da ble jeg litt paff :p
Men han skjønte ikke noe av strekene og hva det betydde :p så det måtte jeg fortelle da :)

Han ble jo selvfølgelig kjempeglad :)

Hehe moro :P

Jeg testet svaakt positivt 9 dpo og fikk han til å se om han så mer enn en strek. Har fått litt skyggestreker etter MA'en, men det har ikke han klart å se. Han så "noe" på denne testen, men var fortsatt ikke sikre. Et par dager etter tok jeg en ny test, kom inn i senga og så "nå er jeg ikke usikker lenger" og da smilte han fra øre til øre :)

Han som sa jeg burde teste meg. Men jeg sa at det fortsatt er en stund til jeg får mensen, men han kjøpte to tester til meg og sendte meg på do. Jeg kom inn på rommet hans og sa "ser du en strek?". Han tittet på testen og sa at han så ingenting, jeg sa " JOOO, DET ER EN STREK DER" Og han satt bare der og etter en liten stund sa han at vi får se.
Jeg tok en ny test dagen etter og da så han streken.
Jeg pleier å sende melding til han når vi er på jobb "Vi er kjærester", får tilbake "Vi bor sammen" og så svarer jeg "og vi skal ha en bebiiii" og da får jeg smilefjes og JAAAA tilbake :)

Sendte melding hvor det sto: jeg er gravid. Og sendte bilde av testen :p ikke den mest kreative måten kanskje? ^^

Fikk nesten ikke lov å ta testen alene, han sto utenfor døren å trippet, så han fikk se den først. Det gjorde vi sist også :D

hehe, men en koselig måte å gjøre på da! :) Hva sa mannen da?

Vi har to fra før. Ei på 3 og ei på 1, så han ble vel ikke overlykkelig for å si det sånn :p men nå har sjokket gått litt over, og ser litt mer positivt på det hele :)

Jeg ringte han på facetime for å fortelle om den positive testen. Han er i England akkurat nå og jeg ville ikke fortelle han det over en tekstmelding.

Vi har planlagt det en stund så han sto omtrent oppå meg når jeg skulle teste å testen blei posetiv

Jeg testet et par dager etter at min samboer dro på jobb (han er da borte i 2 uker), så han fikk telefon fra meg klokken 6.15 på morgenen der jeg fortalte det :-) synes dagene går veldig tregt nå, da det er enda en uke til han kommer hjem!

Han visste hvilken periode det var, og vi har hatt en anelse. Men idag da jeg tok en tydelig positiv test, så la jeg igjen testen og en koselig lapp (hadde klippet ut et rødt hjerte fra papp) med en hilsen :)
Han ble veldig glad:love017

Jeg løp inn på soverommet på morgenen på lørdag og viste han testen, sa at nå måtte vi forandre på noen planer fremover :P
Han ble veldig fornøyd :)

Back
Topp