Kordan??

Jeg fikk 30 hvite tulipaner i går, med et kort fra Malin[:D][:D][:D]
Sambo spurte om han skulle bake kake til meg i dag, men jeg takket pent nei. Snuppa har jo bursdag på Onsdag, og det blir nok kaker da tenker jeg! Men det var en kjempe snill tanke da[:)]

15 timers skift på jobben, med en ikkje så fin tannverk. fekk en meld av gubben da.[8D]

Fikk sove leeenge idag, sov faktisk helt til halv ett! Kan ikke huske sist gang jeg gjorde det!! Gud hvor deilig det var[:D]

Eller har vi vært ute å spist med svigermor, og vært hos henne etter det på kake og kaffe[:D] Må bare si at jeg sikkert har VERDENS beste svigermor, hun virkelig elsker lillemann og veit ikke hva godt hun kan få gjort med han.. Leker med han hele tiden når vi er sammen, koser og tuller. Får så mye fint av henne også, ikke bare han, men hun kjøper klær og sko osv til meg også! Jeg har virkelig vært heldig som har fått henne i livet mitt[:D][:D][:D]

Her er vi enige om å ikke feire slike dager, så derfor ble jeg overrasket med pakke igår istedet!! Da ble det vist ikke morsdagsgave [:D] Fikk ett smykkeskrin jeg har ønsker meg lenge, men ikke tatt meg råd til å kjøpe I dag sto kjæresten opp med gullet, så jeg fikk ligge utpå. Også ble jeg vekt med kaffe på senga kl. 09 [:)][:)] Deeeeeeeilig!!!!! Men den aller beste gaven kom fra lillegullet, som bestemte seg for at han skulle sove helt til kl. 07 imårrest!! Det er 2 timer lengre enn normalt det!!!! Snilleste go'gutten til mamma'n sin det 

Back
Topp