Kordan ser du ut??

Så pen du er lille snegle!! Aldri sett deg før jeg, morro [:)] Synes alle feb-mammaene her inne er pene, men de fleste andre har jeg sett allerede [:D]

Vel...
164cm høy
Har noen kilo for mye (usssj!!)
Blondt hår
Grønne øyne

175
hvor mange kilo er ikke relevant ;P hehe
38 i sko
brune øyne og brunt hår
altfor blek, men  solariums-angsten vinner ;p

ORIGINAL: Trone

saccosekk: Seriøst????? Holy fuck!!!!!! [:-][:-][:-][:-][:-][:-][:-][:-]

What she said...

*Nå legger jeg vaffal ikke ut bilde[&o]*

Er utrolig mange flotte mammaer her inne!!!![:)][:)][:)][:)][:)]

Sign :) bilde av mej på signaturen :)

ORIGINAL: Una84

Hvordan legger jeg inn bilde fra face da? [8|] Pc'en min er ødelagt så har bare de bildene jeg har der inne for øyeblikket... [&o]

Hehe, men når jeg tenker meg om så ser dere meg jo der
<---------- [:D] Så da er det vel ikke så interessant [:D] Har lugg nå da, og mørkt hår, men det har jeg ikke bilde av uansett [8D]

Du høyreklikker på bildet velger "kopier bildeadresse" og limer det inn i mellom Image knappene. evt måne sol knappen

saccosekk: Seriøst????? Holy fuck!!!!!! [:-][:-][:-][:-][:-][:-][:-][:-]

damn!! hawt!!!![:D]

hehehe,tar det  som et komplement og sier takk[;)] så søte dere er[:)][:)]   jeg er  så overrasket over hvor annerledes alle er enn hva jeg har sett for meg inni hodet mitt!
milfer all over the place! fineste jengen er på februar 2010, thats for sure[;)]

Jeg er jo grønn på å legge ut bilder[:(][8|] Så profilbildet mitt får holde---tør jo ikke skifte i tilfelle jeg ikke får det til-----!----igjen!

Eg ser sånn ut... Berre at håret mitt er nestne fullt i bølger, og eg somregel har det i hestehale:P

er 168 høg
og vekta aner eg ikkje
blå auge
eigentleg mørkblond... eller... lys på toppen og ganske mørkt under:P Mhm;P

så fine dere er :)
jeg er 168, 69 kg, 39-40 i sko
rødbrunt hår til rett under ørene. bildet på siden her. har lenger hår nå

Alle de fine mammaen her inne [:)][:)]
Skikkelig overraska over hvordan Lille Snegle såg ut hehehe..

Fakta:
1,68 m
Brune øyne
Brunt hår
48 kg
Masse kviser [:'(]

Her er det nyeste bilde av meg, tatt på bursdagen min. Litt beruset :P

*borte*

Folk har sett mæ før. Gidder itte å ødlegge stemningen[8D]

Ehe, bah [8|][X(]

ORIGINAL: saccosekk

hehehe,tar det  som et komplement og sier takk[;)] så søte dere er[:)][:)]   jeg er  så overrasket over hvor annerledes alle er enn hva jeg har sett for meg inni hodet mitt!
milfer all over the place! fineste jengen er på februar 2010, thats for sure[;)]

men, jeg synes å huske at du har uttalt deg om at nicket saccosekk kommer av at du ser ut som en saccosekk? hahaha, not at all :)

Back
Topp