Kordan prevensjon e best?

• Trådstarter Trådstarter Mam
  • Opprettet Opprettet
M

Mam

Guest
Har kun brukt p-pilla å d va leenge før æ blei gravid, så har ikke nokka erfaring på sånt. No har vi nylig fått en sønn, så har ikke lyst på barn me en gang. Så må jo bruke ett eller anna, men æ vil bruke nokka som æ kan bli gravid ijæn fort når æ slutte me d å vi bestemme åss for å få en til... Vi brukte mange år på å få d hær lille mirakle, så e så redd d skal ta så lang tid me neste og...

Det beste er vell kanskje å snakke med legen din om hva som passer deg :)

Jeg har lest at kobber-spiral er ikke-hormonell, og så fort den tas ut vil du kunne bli gravid, da den ikke tukler med hormonene. Har tenkt på denne eller mini-spiral selv. Da jeg ikke tåler p-piller så bra.

Men nå er jeg ikke noe spesialist eller lege, så råder deg å heller høre med noen andre :p

Det beste er vell kanskje å snakke med legen din om hva som passer deg :)

Jeg har lest at kobber-spiral er ikke-hormonell, og så fort den tas ut vil du kunne bli gravid, da den ikke tukler med hormonene. Har tenkt på denne eller mini-spiral selv. Da jeg ikke tåler p-piller så bra.

Men nå er jeg ikke noe spesialist eller lege, så råder deg å heller høre med noen andre :p

Joda d e væl kansje d. Skal høre me jordmor på 6 ukers kontrollen. Tenkte no bare viss d e noen andre som har erfaring me nokka, men takk for svar :)

Back
Topp