Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Kordan har dere i dag? Æ har væart litt slapp i dag og kynnera plager mæ. Men ellers har æ det topp!! Mannen er snart ferdig med badstu og den skal vi ta bruk i helga, gjett om det blir deilig!!! [:D]
I dag prøver jeg å komme meg til krefter igjen... Jeg fikk spysyken natt til i går og kasta opp fra 00.30 på natta til 12 neste dag! Det var grusomt [:'(][:@][&:][:(]
Stakkars nurket i magen min!! Formen er mye bedre i dag da men jeg holder meg hjemme fra jobb for å få i meg litt mat og samle krefter. Jeg er skikkelig øm i hele magen og ryggen etter alle brekningene..
Har aldri vært så svak når jeg har hatt spysyken før men det er vel det at nurket heldigvis tar den lille ekstra energien jeg har i kroppen [;)]
Kjempeslapp om dagen... men sover nesten ikke, har lav blodprosent og lav albumin - noe som tyder på at tvillingene tar mye av næringa mi. Håper jeg ikke har alt for lenge igjen... Milepælen min er neste fredag, da er jeg 34 uker. Da kommer ikke legene til å gjøre noe for å stoppe fødselen... jeg derimot, kan hende kommer til å gjøre mye for å sette igang fødselen... hehe... uff nei, jeg får i hvert fall prøve å vente til uke 36[&:]
Joda...Grei nok![8D]
Sliter en del med kynnere...[8|] Men det er vel "takka" for at vi skal flytte!
Men,men greit å gjøre det før lillemor vil ut og da...[;)]
jepp, bynner å slite nu om dagan...
Magen setter problemer når den virker så tregt. er så opplåst av og til at mamma kjenner ikke mæ engang...[;)]
og kor den lille babyen kan spenne i magen...WOOOOOWWWW!!!
Men i morgen skal vi bare kose oss og slappe av hele gjengen. Det blir koselig. Skal på kafe og varme badstu og spise lutefisk med alt mulig tilbehør. er ikke så begeistret av lutefisk men tilbehør er godt![:D]