Kordan hadde du reagert...

komli87

Elsker forumet
Hvis du såg någen ga cola på flaska te ein 6 mnd gammale baby?

ORIGINAL: Vugge

Har du sett det?

Kansje, men eg spør kordan andre hadde reagert uden å utdypa mer..

jeg hadde ikke reagert i heletatt.. hadde tenkt mitt, men hva andre gjør med sine barn får være opp til den, såfremt det ikke er mishandling det er snakk om.

Hadde begynt å lure hva som manglet i hodet dems da [:-] men sikker på at det ikke var noe annet som var på flasken?

ORIGINAL: MorTil2Gull

jeg hadde ikke reagert i heletatt.. hadde tenkt mitt, men hva andre gjør med sine barn får være opp til den, såfremt det ikke er mishandling det er snakk om.

Samme her..

ORIGINAL: *Snart4små*

Hadde begynt å lure hva som manglet i hodet dems da [:-] men sikker på at det ikke var noe annet som var på flasken?

Ja, 100 % sikker på at det va det som va oppi.

Eg sa ingenting, tenkte bare herregud for ett håve..

hadde tenkt " det var lurt du, magen h*ns digger sikkert det der[8|]"

Hadde ikke brydd meg.

Jeg hadde tenkt DEM OM DET[;)]

Jeg hadde nok tenkt mitt....

Syns faktisk det er veldig uforsvarlig...
(Selv slier jeg med sukkeravhengighet, og pga det vil jeg være svært forsiktig med å introdusere brus og godis til barn under 1 år)

Det har tross alt ingen hensikt å gi så små barn brus og godterier...Tror ikke folk flest vet hva konsekvensene KAN bli...

ja selvfølgelig!

mulig jeg hadde tenkt at ungen kanskje var mer enn 6 mnd, bare så liten ut. Men uansett har ikke cola noe å gjøre i munnen til en unge som fremdeles bruker tåteflaske etter min mening! En ting er sukker, en annen ting er koffein og en tredje ting er tomme kalorier som tar opp mageplass uten å gi en voksende kropp og hode i utvikling noe næring.

kall meg frekke, men eg hadde sagt ifra eg. såfremt eg visste 110% sikkert ka som va oppi.
men så har me vært veldig strenge på null sukker fram til de er året, her i huset.

ORIGINAL: Renate Røverdatter

Hadde blitt ganske satt ut. Vi er kanskje sære, men snuppa vår har ikke fått brus enda. Eller mamma lot henne smake en gang, og da sa hun: æss, vil ha vann[8D]

Syns ikkje det e sært.
De vett jo ikkje ka de går glipp av, så ka e vitsen.

ORIGINAL: Dalarama

ORIGINAL: søvnløs og lykkelig

vanlig i noen land.  kaffe og cola.  eks colombia (har jeg blitt fortalt, har ikke noe link)

men kan ha vært sviskesaft, hadde jeg tenkt.

guttungen her drakk en del sviskesaft pga hard mage..
og da fikk jeg faktisk komentarer på det... ikke bra å gi cola.
men da tok jeg opp sviske"flaska"[:)]

så kan jo ha vært det.. ser ganske likt ut faktisk..

Spørsmålet e ikkje någe ka hvis ditt datt.
Eg spør kordan folk hadde reagert hvis cola blei gitt på flaska te ein 6 mnd gammale baby.
100 prosent sikkert.

ORIGINAL: Jadasåneida Nisse

At det var litt vel tidlig...

ORIGINAL: Rada

Samme her..

sign

Hadde reagert med å tenkt HVA FAEN feiler de foreldrene....

Så hadde jeg fortsatt med det jeg gjorde og glemt det etter 3 sek..

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Hadde reagert med å tenkt HVA FAEN feiler de foreldrene....

Så hadde jeg fortsatt med det jeg gjorde og glemt det etter 3 sek..

Så du har sånn gullfiskhukommelse altså?
Nemmen så flott

Back
Topp