Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Kordan går det m dere? Ka som er best og ka som er tungst? Kordan er formen? Kordan går med amminga?
Er vbare litt nyskjerrig...[;)] Har dere noe gode tips og råd å gi?
Ønsker det beste til alle dere og syns dokker er tøffe.
Hos oss går det bra. Han fikk ikke nok melk fra puppen så vi har gått over til mme. Brukte det på storebror også siden jeg sliter med lite melk. Ellers er gullet kjempe grei. Kjøpte minifom fordi han sliter litt med luft i magen og maltekstrakt for hard mage. Nå sover han godt om natta og er happy. I natt var han oppe kl 04.00 og 07.15. Dette etter mat kl 00.00.
Det tunge er jo at jeg sliter litt med depresjoner. Bedre idag, men er der i lur.
Formen er bra og vi har faktisk hatt litt sengekos i morges. Mange reiser kanskje bust nå, men husk at jeg måtte ikke sy et eneste sting og blør nesten ikke noe lengere.
Her er alt bare bra, men vær forberedt på å være våken på natta. Det meste blir som regel snudd opp ned på hodet. Ellers har vi det helt topp nå etter et par døgn på Rikshospitalet og et par ekstra dager på vanlig barsel for å få opp melken. Snuppa hadde litt lavt blodsukker og tegn på gulsott, men alt er bra nå. Klarer seg med en pupp til hvert måltid stort sett. Vi er også klare for samliv igjen, men har fått streng beskjed om at det må være med kondom de første 6 ukene etter fødselen. Renselsen er så å si over for min del. Har også vært ute på et par trilleturer[:D]
Her bare koser vi oss om dagen...[:)]er litt urolig på natta, men har oxo kjøpt minofom i dag for å prøve om det blir bedre for Casper!
Vår gutt hadde oxo lavt blodsukker og antydning til gulsott den første tiden. Nå er sitringen borte og han er ikke gul lenger, bare gylden også mye kvikkere og bedre til å spise...
Var på helsestasjonen i går....da hadde han lagt på seg over 600 g på 8 dager og vokset 5 cm på 3 uker!!!!så dette går unna.....kos dere mens de er små er mitt råd....de er ikke små veldig lenge!
Han druknet jo i str 50 da vi dro fra sykehuset og nå kan han begynne å bruke str 62 allerede....
Endelig har været forandret seg oxo fra å ligge på ca - 20 lenge nå, så er det blitt mildt og godt og fint for trille turer.....vått og glatt nå istede...æsj[&:]gleder oss til vår!!
Her går det også bare fint men det er slitsomt...spesielt når hun våkner og er lys våken på natta og da er gjerne apetitten best...typisk.
Jeg har heldigvis nok melk men pumper meg i tilegg så faren også kan bidra..Holder ikke ut at jeg må ta all mating..hehe
Idag har det vært flott vær i arendal og vi har vært på vår første trille tur..koselig.
Fint å høre at det har bynt å gå bra m alle. Det er nok slitsomt ja... har vell glemt mye siden sist. Ønsker alle lykkelykke til. Mister internett i helga så vet ikke katti kommer æ hit neste gang, blir forferdelig kjedelig..
Går bedre her også, men han er så våken om natta iforhold til dagen. Må få snudd litt på døgnet. Sover som regel fra klokka 02.00 - 07.00/30 så det er jo ikke ille, men mellom kl 00.00 og 02.00 er han våken og gråter hvis vi legger han i senga si. Holder det også gående en time på morgenen og noen timer på kvelden. Bortsett fra det så er han snill.
Klem
Har ikke mye erfaring med lille tullemor her enda,er jo bare to dager gammel...[;)]
Men synes det går greit,i dag har hun vært mye våken- så er vel håp om en sovende natt![:)]
Ellers spiser hun til den store gullmedalje,og melk er det nok av.