Korbell bleiebøtte?

Kooki

Glad i forumet
Mailykke 2018
Nokon med erfaringar ifht denne? [emoji4]
 
Nei bruker bare bleieposer og kaster etterhvert. Har hørt det er så mye gris og lukt med bleiebøtter. Men ikke prøvd selv da :)
 
Bleiebøtta ble kastet ut etter noen dager her:p her bruker vi hundeposer da dem er tykkere og billigere enn bleieposer,lukter lite. Tar dobbel til bæsjebleier da:pHiver de i søppla på bade og tømmer hver kveld etter hun er i seng:)
 
Eg har Angelcare si bøtte, er kjempefornøgd med den! [emoji106] Men prøvde ein an type refill som var billigare, og fant fort ut kvifor [emoji23] Så vurderte å prøve Korbell... Det er absolutt ikkje gris med bøtta vår [emoji4]
 
Vi hadde forrige gang, men slutta å bruke det da mini spiste mer og mer fast føde. De lukter, og den posen en skal tømme kan revne lett hvis det er litt for fullt. Det er IKKE hyggelig hehe. Så her blir det hundeposer!
 
Vi kaster en og en bæsjebleie i søpla ute. Tissebleier i vanlig søppelbøtte som tømmes ofte. Har ikke savnet bleiebøtte, og i likhet med flere her har jeg hørt litt ymse om hvor godt de fungerer...
 
Vi har tommy tippee eller hva den heter og bruker de posene fra Sangenic. Kjøper de originale på mor/barn tilbud til 40% på komplett eller andre sider.

Vi bruker den fortsatt, gutt snart 2 år. Lukter ikke med mindre bøtta straks er full! Og da skifter vi jo bare. Han leverer kanskje 1 bleie daglig etter barnehagen, Og 2-3 i helgene. Vi tømte posen i går, og da hadde vi ikke tømt siden tidlig mars. Den lukter ikke, synes vi :)
 
Vi kaster en og en bæsjebleie i søpla ute. Tissebleier i vanlig søppelbøtte som tømmes ofte. Har ikke savnet bleiebøtte, og i likhet med flere her har jeg hørt litt ymse om hvor godt de fungerer...

Samme her, har aldri brukt bleiebøtte. Blir nok ikke denne gangen heller :)
 
Eg har ikkje bossbøtte rett utforbi huset, så det er uaktuelt uten bleiebøtte [emoji12][emoji28]
 
Nå har vi brukt den et par måneder og er kjempefornøyd! Ingen lukt på badet og veldig enkel i bruk (både å kaste bleia, ta ut fulle bleieposer og sette inn refill) [emoji4]
 
Back
Topp