Kor trøtt var du i starten av svangerskapet?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
Var nok 9 eller 10 i begynnelsen! Måtte sove 9-10 timer hver natt for å ikke være helt utslitt. Nå er det heldigvis bedre, tror det er bortimot normalt igjen :) Nå er jeg 14+6.

Var veeeldig opptatt av å gå fra jobb på slaget 3 for jeg var redd jeg skulle sovne foran PC'en eller i bilen om jeg ikke kom meg hjem før :) Men det varte heldigvis bare en liten stund. Så 5 gjerne.

8 tenker jeg! Frem til uke 11 var jeg dausliten og var såvidt oppegående på jobb! Nå er det mer normalt, sliten på kveldene selvfølgelig men må ikke legge meg 20.30 for å klare å stå opp dagen etter :p Ofte det blir en cowboy-strekk på sofaen når jeg kommer hjem, bare fordi jeg kan ;)

Jeg er så lysvåken som aldri før etter jeg har stått opp jeg :D Har vel aldri opplevd noe lignende, haha!

10! Hadde ekstremt søvnbehov. Har blitt bedre nå (14+2) men har fortsatt et høyt søvnbehov. Spent på hvordan det blir når vi kommer hjem fra ferie :P

Jeg har plutselig fått skikkelig døgn rytme, etter mange år med dårlig rytme. Blir trøtt i 10-11 tiden og våkner automatisk i 7 tiden :p Hadde barnefri i helga men klarte ikke sove til lengre enn til halv 8 :o
Tror kroppen gjør seg klar altså ;)

3-4. Er ekstra litt sliten og sover mellom 6-8 timer om natta. Synes jeg har slippet billig unna!

Jeg var veldig trøtt. Rundt 8-9. Har blitt litt bedre nå:)
Legger meg fortsatt hanske tidlig da.

12!!!! Har vert då ekstremt trøtt å utmattet at jeg så vidt har klart å reise meg utav senga for å spise/ gå på do.
Ble litt brkymra en stund, trodde ikke det kunne bli så ille!! Myyye bedre nå å er 12+3. Er vel nede på en 5er nå

Rundt 7 tror jeg! Trenger gaanske mye søvn fra før, og enda mere nå for tiden :p

Back
Topp