Kor tidlig ta digital?

J

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Vårspirene 2021
September To Remember
Heisann. Har fått svake strimmel tester nå både i går og i dag. Er 11 dpo ca, ka tid kan eg ta digital? Legger ved dagens tester
Snapchat-1801447359.jpg
Snapchat-1080761687.jpg
 
Hei
Gratulerer masse ♥️♥️
Digital har samme sensitivitet som en på 25ml/u. Den du har i rosa er 10. Men vet ikke om den blåe. Dersom den blå er og på 10 kan du ta digital om 2 dager. Hvis den er på 25 så skal digital også slå ut.
 
Last edited:
Hei
Gratulerer masse ♥️♥️
Digital har samme sensivitet som en på 25ml/u. Den du har i rosa er 10. Men vet ikke om den blåe. Dersom den blå er og på 10 kan du ta digital om 2 dager. Hvis den er på 25 så skal digital også slå ut.
Den blå er ebay så ane ikkje ka sensitivitet den har dessverre, men klør i fingrene etter å ta digital, for føle meg gravid.
 
Digital kan tas 5 dager før forventet mens, den har en sensitivitet på 10, det stod på min pakke hvertfall. Jeg er 100% sikker på at du får gravid hvis du tar digital med di testene dine, ser de kjempe godt:D
 
Digital kan tas 5 dager før forventet mens, den har en sensitivitet på 10, det stod på min pakke hvertfall. Jeg er 100% sikker på at du får gravid hvis du tar digital med di testene dine, ser de kjempe godt:D
Ska ta neste gang eg ska tissa for klare ikkje å vente
 
Der sto 25 på pakken men fekk detta resultatet
 

Vedlegg

  • Snapchat-846425813.jpg
    Snapchat-846425813.jpg
    12,6 KB · Visninger: 131
Jeg har 3 barn pluss hatt 1 ma og en sa, og ved alle svangerskap inkl de jeg mistet slo digital test ut med positivt svar dagen jeg ventet mensen (dagen før faktisk med nr 2). Nå fant jeg nettopp ut at jeg er gravid igjen og denne gangen slo den digitale ikke ut før idag med positivt svar (skulle fått mensen fred/lørd forrige uke).
 
Jeg har 3 barn pluss hatt 1 ma og en sa, og ved alle svangerskap inkl de jeg mistet slo digital test ut med positivt svar dagen jeg ventet mensen (dagen før faktisk med nr 2). Nå fant jeg nettopp ut at jeg er gravid igjen og denne gangen slo den digitale ikke ut før idag med positivt svar (skulle fått mensen fred/lørd forrige uke).
Her vente eg mensen på lørdag å har allerede fått positiv digital
 
Back
Topp