Kor tidlig har dere med fleire barn kjent liv? ❤

Sitter og lurer på om det er bevegelse eg kjenner.
Husker frå sist at det var som en fiskehale i starten.
Men no er det meir som at det verker litt. Veldig lokalt!
Garantert ikkje luft, er ikkje bobling eller den type verk.
Trur det enten er veldig rare voksesmerter, eller aktivitet:p

Andre som har kjent det som verk? Som flyttar bittelitt på seg, over et veldig lite område? :p

14+2. (Trådstarter)
 
Jeg føler faktisk jeg har kjent noe siste dagene. Kjente tidlig med de to andre men trodde jeg måtte vente til halvveis denne gang siden morkaka ligger fremme. Kjenner noe nede på venstre side så mulig morkaken ikke dekker akkurat der. Ikke helt overbevist om at det er baby jeg kjenner enda da men.
Er 14+4.
 
Jeg er i uke 16 nå, og kjenner noe innimellom. Men ikke tydelige bevegelse eller spark. Sist kjente jeg ikke noe særlig før uke 20.
 
Med første kjente jeg leamus i magen i uke 13, men nå kjenner jeg ikke så mye. Muligens litt bevegelser når mor og 2 åringen leker, tuller og herjer. Er 16+4
 
Sitter og lurer på om det er bevegelse eg kjenner.
Husker frå sist at det var som en fiskehale i starten.
Men no er det meir som at det verker litt. Veldig lokalt!
Garantert ikkje luft, er ikkje bobling eller den type verk.
Trur det enten er veldig rare voksesmerter, eller aktivitet:p

Andre som har kjent det som verk? Som flyttar bittelitt på seg, over et veldig lite område? :p

14+2. (Trådstarter)

Ja, igår kveld kjente jeg det du beskriver, litt som verk som flytter seg! 14+2 da. Ble veldig i tvil om det var bevegelse eller hva
 
Har ikke kjent spark, men føler av og til at det er en liten fisk som svømmer inni der [emoji28]
 
Back
Topp