Kor tidlig har dere med fleire barn kjent liv? ❤

Vinterbarn90

Glad i forumet
Er annengangs, 13+ veker, og byrjar glede meg til å kjenne livsteikn! ❤

Sist kjente eg bevegelser frå 17+.

Når kan man begynne å kjenne når man ikkje er førstegangs? :)
(Gitt at morkaka ikkje ligg framme.)
Forstår såklart at det er individuelt, men.
 
Lurer jeg også på :)
 
Jeg er tredjegangs og er ganske sikker på at jeg kjenner liv allerede (12+5)
Morkaken ligger på bakre vegg. :)
 
Morkaken ligger bak og jeg har kjent små bevegelser siden uke 11. Spurte ul-legen og han sa det var lett for meg å kjenne det iom at dette er min fjerde.
 
Første kjente jeg bobler fra uke 12 og spark uke 15.
Andre så kjente jeg bobler i uke 13 og tydelige spark inni og utenpå i uke 16.
Nå er det tredje og jeg har morkaka fremme så spent på når jeg vil kjenne no. Innimellom føler jeg det er noen bobler som sprekker men kan likegodt vere luft. Er 14 uker i dag.
 
Hadde morkaken fremme sist og kjente ikke før uke 21. Men visste jo ikke hva jeg skulle kjenne heller da :P Morkaken fremme nå også men jeg kunne sverget på at jeg har kjent bevegelser. Er 14+0 nå og føler jeg har kjent siste uken ihvertfall. Er på riktig plass og jeg skvatt i sofaen liksom! Må ha vært det x)
 
Kjente fra uke 15/16 sist, så er spent på om det blir like tidlig denne gangen [emoji4]
 
Sniker fra mars :happy: fjerdegangsfødende, og kjente helt sikkert i slutten av uke 16, mulig før dette også, men jeg er utrolig kritisk på å tolke, da jeg "kjente" spark i uke 13 sist, men da var utviklingen stoppet opp... Men nå er det daglig liv, uke 17+4 og morkaka bak :happy:
 
Relativt tidlig. Uke 15-16. Men med 2 av barna hadde jeg morkaka på fremre vegg, da kjente jeg ikke liv før i uke 20 ca!
 
I følge menstermin er eg 11+5 i dag, i følge TUL er eg 12+2. Og eg er ganske sikker på at eg kjenne liv og røre fra overasskelsen i magen <3
 
Jeg kjenner ingenting, andregangs.. mulig fordi jeg er godt polstret på magen fra før? [emoji23][emoji85]
 
Har ikke kjent liv ennå, er andregangs og 13+3. Men er godt polstra på magen fra før :happy:
 
Kjente spark fra uke 15 sist (var da andregangs) :-) Er 13 uker nå og det jeg kjenner nå er ikke entydig, men innbiller meg at jeg muligens kjenner bevegelse.
 
Kjente i uke 16 sist. Er så spent :) morkake bak som sist gang nå også ifølge TUL forrige uke.
 
er andregangs og er ganske sikker på at jeg kjente bevegelse/spark i uke 14+ 4 :D men man "glemmer" litt hvordan det føles. Så kunne vært luft også :joyful::joyful::joyful:
 
Med første var jeg sikker på at jeg kjente spark i uke 16, men da hadde jeg kjent noe jeg var usikker på i uke 15 også. Er 14 uker med nr 2 i morgen og rimelig sikker på at jeg har kjent bittesmå spark av og til de siste par ukene. Men kan ikke si jeg er 100% sikker på at det ikke er luft ennå. Har morkaka foran også nå, den var bak sist.
 
Jeg er 2. gangs, har en del polstring eg og. Men ingen tvil om at det er bevegelse og babyspark som kjennes nå <3
 
Back
Topp