Kor store?

mammabella

storesøster og lillebror :-)
E babyan no?

Vi va på kontroll på torsdag da va han 6880 gram og 67,5cm.
3mnd og 3uke gammel!

Han e like tung no som søstra va da ho va 5mnd å like lang som da ho va 6mnd :)
 
Emma var 6700 gr og 62 cm forrige uke, da 3m1u gammel.
Gd og rund som sagt ;)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
Hs var ikke så fornøyd med vekstkurven til jenta mi. Hun var 5200g og ca 62 cm på 3 mnd kontrollen. 3610g og 50 cm ved fødsel.
 
Hs var ikke så fornøyd med vekstkurven til jenta mi. Hun var 5200g og ca 62 cm på 3 mnd kontrollen. 3610g og 50 cm ved fødsel.
Oi, nei da har hun vel gått ned noen vekstkurver? Mi var 3340g og 52 cm ved fødsel, og var over 6 kg på 3 mnd kontroll, og hun har fulgt kurven sin veldig bra.

Men hvordan er hun sånn til vanlig da? Blid og fornøyd? Er du som mor bekymret?
 
Jeg var ikke beskymret, for hun var blid og sov godt. Men hs sa bare at jeg trengte å gi mat oftere siden hun sov så lenge sammenhengende om natten (22.00-07.00), noe hun sluttet med etter vaksinen. Så skulle jeg komme tilbake å veie henne etter en mnd. Og etter det så begynner jeg å gi henne fast føde så satser på hun blir go og rund.
 
Jeg var ikke beskymret, for hun var blid og sov godt. Men hs sa bare at jeg trengte å gi mat oftere siden hun sov så lenge sammenhengende om natten (22.00-07.00), noe hun sluttet med etter vaksinen. Så skulle jeg komme tilbake å veie henne etter en mnd. Og etter det så begynner jeg å gi henne fast føde så satser på hun blir go og rund.
Tenker jo at så lenge hun er blid og fornøyd og har flere våte bleier til dagen, så skal det da ikke være grunn til bekymring? Men da ordnet det seg jo av seg selv etter vaksinen da? :p
 
Tenker jo at så lenge hun er blid og fornøyd og har flere våte bleier til dagen, så skal det da ikke være grunn til bekymring? Men da ordnet det seg jo av seg selv etter vaksinen da? :p

hehe :) Ja gjor jo det. Det va jo deilig med sammenhengende søvn, men jeg var jo litt bortskjemt da.
Men det samme tenket jeg at det ikke var noe grunn til beskymring, men det er selvfølgelig ikke kjekt når hun ikke gikk opp så mye.
 
hehe :) Ja gjor jo det. Det va jo deilig med sammenhengende søvn, men jeg var jo litt bortskjemt da.
Men det samme tenket jeg at det ikke var noe grunn til beskymring, men det er selvfølgelig ikke kjekt når hun ikke gikk opp så mye.
Skal se hun plutselig legger på seg når du begynner med fast føde eller noe :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Var på 4 mnd kontroll idag, 7100 kg og 65 cm. :)
 
4 mnd kontroll, 9300 og 70cm :O fødsel: 3270 og 49 cm. her vokser vi ut av klær på 14 dager og er over hele systemet på kurven, Kurven på lengde går rett opp :p elrs er han i fin vekt i forhold til lengde da :)
 
4,5 mnd nå, veier 8500 gram og er 68 cm lang :)
 
Back
Topp