Kor store er dei små no?

Mini var 7 uker på 6-ukerskontrollen og var da 5185 g. De målte ikke lengden, da de ikke vil strekke ut hoftene hans.
 
Her var han 5800gr og 60,4 cm

Han var 8 uker før han fikk 6ukerskontroll pga ferie
 
Var på 6 ukers i dag. Hun er 8 uker da. Overraskende nok var hun bare 5300g. Lengde måles ikke, men hun er ganske lang. :)
 
Jacob er nå 10 uker, så det er en stund siden sist kontroll på helsestasjonen.
Men jeg har gått på vekta hjemme med og uten han, og da er differansen ca 7 kg. Og en "uoffisiell" måling av lengden tatt hjemme på stellebordet viser ca 62 cm. Han har begynt å bruke str 68 i noen klær allerede:)
 
6 uker i dag på kontroll og var 5360g og 58 cm :) måler ikke lengden før 12 uker her, så målte selv på helsestasjonen. Hehe
 
Skal på kontroll 6 ukers kontroll i morgen. Blir spennende. Hun passer fremdeles 50 i klær...
 
Var på 6 ukers sidt uke, sa var hun 6uker6 dager. Var 56 cm og 5400 ca.. Så nå er hun ca 5700. Går opp ca 300 g i uka..
 
Helten min er 12 uker og veier 8,2kg :) hel ammer og er jo redd for hva de kommer til å si på 3 mnders kontrollen på mandag. Noen som var hørt om noen barn som er for store eller fått restriksjoner eller lignende?
 
Helten min er 12 uker og veier 8,2kg :) hel ammer og er jo redd for hva de kommer til å si på 3 mnders kontrollen på mandag. Noen som var hørt om noen barn som er for store eller fått restriksjoner eller lignende?
Haha, trodde min gutt var såå stor sist uke når jeg veide ham. 6200 var han da, 12 uker. Der tok jeg vist feil;) tror alt er normalt når du bare ammer, har aldri hørt at noen må begrense ammingen ihvertfall:) nå var jo gutten min bare 2700 når han ble født
 
For en uke siden var hun 4140g, da var hun syv uker. I dag er hun åtte, tror hun veier ca 4,4kg. I dag passet en body i str 50 bare så vidt, så den kan pakkes vekk! Det er første gang noe pakkes vekk. Liten frøken vi har, men sunn og sterk og blid! :)
 
Vi skal veie på mandag :) Veldig spent! På 6-uker veide hun 3330 gram, veide 2380 da hun ble født og gikk ned til 2090 på det laveste. :) Blir ca 2-3 uker siden vi veide sist nå! :o
 
Her var snuppa blitt 5.1 kg og 60 cm lang ved 6 ukerskomtrollen (var 6 uker og 5 dager for å være helt korrekt). Lang og slank frøken
 
Back
Topp