Kor oppbevarar du klea?

4 åringen har de nå på eget rom etter at babyen måtte ta over kommoden på badet

Alle har klær i skap/kommode på soverommet :-)

Laget meg en garderobe i fjor på soverommet. Eneste sted vi har plass.
Mini får en kommode på rommet sitt:)

Vi har nok skapplass på soverommene, men kunne tenkt meg å ha veslas klær på badet. Ofte glemmer jeg f.eks ren pysj etter at hun har badet så da må hun bli med i bare bleia inn på soverommet for å hente, er godt å varmt på badet så er ikke veldig deilig å inn på et avkjølt soverom å hente en kald pysj.

Hun får sitt eget rom, men der har vi garderobe skal som nå brukes til yttertøy, skjerf o.l, sko og puter.. Men skal få ryddet vekk mye- slik at hun får ha tingene sine der (skal ikke ha kommode). Men da min garderobe er såpass stor, får hun en-to skuffer slik jeg har tilgjengelig til nettene osv :)

Han har sine klær i stort garderobeskap på rommet sitt samt en kommode på et annet soverom, jeg har mine i egne klesskap på mitt rom. Har aldri hatt klærne på badet, tok dem bare med inn når han skulle skiftes på eller bades. Ingen problem overhodet. Bor i leilighet i den grad det betyr noe.

Vi har våre klær på soverommet vårt. Vesla har en kommode med klær på rommet sitt. Jeg finner til klær til henne om kvelden og legger klart på stellekommoden på badet.

Alle har klær på rommet sitt, når babyen kommer ender jeg nok med å ha en kurv med litt klær under stellebordet på badet også, syns det er kjekt. Men mesteparten blir på rommet hans, er liksom der det er plass.

Har skap på soverommene. Storebror kler på seg på stua, så legger klart kvelden før da han står opp før oss.

Frøkna og meg legger jeg klart til på badet kvelden før sånn at det bare er å stelle.

Vi har klærne på rommet vårt, storebror på sitt og lillesøster på sitt. Når unga skal ha på klær så tar jeg med fra rommet deres og inn på badet.

Har bodyer og ullting og "underklær", pysj på badet og alle andre klærne i skap på rommet hannes, blir nok å flytte alt inn der når han blir gammel nok og flytter inn der selv :)

Over alt! Har alt for mye. Alle skap, kommoder, boder og kjeller er full i klær :p

Gleder meg til det blir flytting en gang, så det blir orden i sakene :)

Har klærne på rommet dems. Har gjerne ett skift eller to lett tilgjengelig på stellebordet, men ikke hele garderoben.

Back
Topp