Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Allt for mye alenetid. Har vært sykenldt ett år snart, og det har vært veldig ensom så jeg gleder meg til å starte i jobb igjenn.
Ellers til vanlig er det annenhver helg, da er guttungen til faren sin. Men blir vell slutt på alenetid i november.
Hver onsdag.. På dagtid men den er somregel til møter ol men jammen er de onsdagene der jeg bare kan kose meg helt alene uten noen planer deilige
Ellers så her jeg en fantastisk samboer så om jeg vill ut på kveldene så får jeg lov til det men er litt for hjemme kjær
Til vanlig: ikke ofte! Nå: sykemeldt og en god del alenetid. Idag er jeg HELT ALENE ett døgn, det kan jeg ikke huske sist jeg var! Sambo er i New York, og farmor til snuppa ringte og ville gjerne ha henne på overnatting. Siden det er veldig sjeldent det skjer, så er det hyggelig for snuppa å få en helg med farmor
Så fort jeg tar opp skolebøkene eller vaskebøtta. Da tar sambo mini på armer å rømmer huset. meeeen syns generelt vi er flinke til å balansere alene- og kjærestetid.
Så og si aldri! Kanskje en time eller to etter ungene har lagt seg dersom mannen er på jobb...
Forrige perm hadde mannen eget firma med kun kontor hjemme. Det var så kjipt å ikke ha permisjonen alene! Så denne gangen gleder jeg meg enda mer! Han har nå begynt med utdanning og vil ha pliktår fra januar av.