Kor ofte har du "aleinetid"?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
Bare når jeg reiser alene. Noe som i fjor var 5 utenlandsturer. Hehe
Ellers hjemme når jeg studerer. Men bare dagtid.

Ikke ofte! Men sånn er det når man får barn ;)

Har jo alenetid når han sover:) ellers har jeg mye fri som jobber netter da, så jeg skal absolutt ikke klage. Han er i bhg 4d i uka selvom jeg har fri:)

Er sykemeldt så har litt for mye egentid. Men kroppen får ro og babyen får vokse i fred

Har masse alenetid fordi jeg er sykmeldt, men prøver å nyte det og følge kroppen sine signaler :)

Har en del alene tid i hverdagen da jeg studerer hjemme :)

Allt for mye alenetid. Har vært sykenldt ett år snart, og det har vært veldig ensom :-P så jeg gleder meg til å starte i jobb igjenn. :-)
Ellers til vanlig er det annenhver helg, da er guttungen til faren sin. Men blir vell slutt på alenetid i november. :-)

Hver onsdag.. På dagtid :) men den er somregel til møter ol :) men jammen er de onsdagene der jeg bare kan kose meg helt alene uten noen planer deilige :D
Ellers så her jeg en fantastisk samboer så om jeg vill ut på kveldene så får jeg lov til det :) men er litt for hjemme kjær :p

Til vanlig: ikke ofte! Nå: sykemeldt og en god del alenetid. Idag er jeg HELT ALENE ett døgn, det kan jeg ikke huske sist jeg var! Sambo er i New York, og farmor til snuppa ringte og ville gjerne ha henne på overnatting. Siden det er veldig sjeldent det skjer, så er det hyggelig for snuppa å få en helg med farmor :)

.. Men det er fryktelig kjedelig! :P

Så fort jeg tar opp skolebøkene eller vaskebøtta. Da tar sambo mini på armer å rømmer huset. :p meeeen syns generelt vi er flinke til å balansere alene- og kjærestetid.

Den alenetiden jeg har er før en evt. senvakt. Da leverer jeg også guttungen senere i barnehagen,men blir 3timer ca da.

Så og si aldri! Kanskje en time eller to etter ungene har lagt seg dersom mannen er på jobb...

Forrige perm hadde mannen eget firma med kun kontor hjemme. Det var så kjipt å ikke ha permisjonen alene! Så denne gangen gleder jeg meg enda mer! Han har nå begynt med utdanning og vil ha pliktår fra januar av.

Back
Topp