Kor ofte har du "aleinetid"?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
Bare når jeg reiser alene. Noe som i fjor var 5 utenlandsturer. Hehe
Ellers hjemme når jeg studerer. Men bare dagtid.

Ikke ofte! Men sånn er det når man får barn ;)

Har jo alenetid når han sover:) ellers har jeg mye fri som jobber netter da, så jeg skal absolutt ikke klage. Han er i bhg 4d i uka selvom jeg har fri:)

Er sykemeldt så har litt for mye egentid. Men kroppen får ro og babyen får vokse i fred

Har masse alenetid fordi jeg er sykmeldt, men prøver å nyte det og følge kroppen sine signaler :)

Har en del alene tid i hverdagen da jeg studerer hjemme :)

Allt for mye alenetid. Har vært sykenldt ett år snart, og det har vært veldig ensom :-P så jeg gleder meg til å starte i jobb igjenn. :-)
Ellers til vanlig er det annenhver helg, da er guttungen til faren sin. Men blir vell slutt på alenetid i november. :-)

Hver onsdag.. På dagtid :) men den er somregel til møter ol :) men jammen er de onsdagene der jeg bare kan kose meg helt alene uten noen planer deilige :D
Ellers så her jeg en fantastisk samboer så om jeg vill ut på kveldene så får jeg lov til det :) men er litt for hjemme kjær :p

Til vanlig: ikke ofte! Nå: sykemeldt og en god del alenetid. Idag er jeg HELT ALENE ett døgn, det kan jeg ikke huske sist jeg var! Sambo er i New York, og farmor til snuppa ringte og ville gjerne ha henne på overnatting. Siden det er veldig sjeldent det skjer, så er det hyggelig for snuppa å få en helg med farmor :)

.. Men det er fryktelig kjedelig! :P

Så fort jeg tar opp skolebøkene eller vaskebøtta. Da tar sambo mini på armer å rømmer huset. :p meeeen syns generelt vi er flinke til å balansere alene- og kjærestetid.

Den alenetiden jeg har er før en evt. senvakt. Da leverer jeg også guttungen senere i barnehagen,men blir 3timer ca da.

Så og si aldri! Kanskje en time eller to etter ungene har lagt seg dersom mannen er på jobb...