Kor ofte badar de babyen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
Her bader vi hver andre dag, rett og slett for å tilvenne lillegutt vannet. Vi tenker snart ta han med oss i bassenget, og da er det fint at han får en rolig og sakte tilvenning med bading ofte her hjemme. :)

Har ikke noe fast mønster på det. Hadde det vært opp til babyen så hadde han bada hver dag, for det er visst såååå morsomt. Blir en smule bløtt på badet før han er ferdig for å si det sånn, det plaskes ganske heftig. Vet ikke hvem som ler mest da, jeg eller poden. :hilarious:

1 til 2 ganger i uka bader vi :) ikke noe rutine, bader når det passer. Men ser at hun liker det

Ingen fast rutine på det denne gang :)
Men flere ganger i uka om det trengs da...
Nå som jeg har våre redusert hele barsel tiden så langt blir det lettere, og vaske med klut. Han får derfor badet mye mindre enn hva søsken før han gjorde. Det synes jeg er så trist da det alltid har våre skikkelig kos. Håper i det minste jeg blir mye bedre snart så jeg kan låne han med meg oppi badekaret hos foreldrene mine i mens dem er på hytta. Da får jeg liksom tatt igjen for litt av hva vi to har gått glipp av sammen pga helsa mi .

1-2 ganger i uken. Eventuelt ved behov.

Her bader vi en til 2 ganger i uka eller ved behov :) blitt en fredags-greie egentlig. Pappaen tar seg av badingen og mor tørker og steller etterpå :)

1-2 ganger i uka her og. Nå har vi nettopp begynt på babysvømming, så da dusjer vi kjapt etterpå og så skyller jeg skikkelig av han kloren i baljen når vi kommer hjem.

1-2 ganger i uka, og ekstra ved behov! Som da hun ene bæsjet seg nedenom og hjem her om dagen :p da ble det faktisk en dusj da, vel og merke!

Hver kveld, i kun rent vann :) Han gulper masse, og er ikke så glad i å bli vasket med klut.

Back
Topp