Kor mykje...

Oioioi!

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Desemberglede 2015
...pakke dåka t beibien i fødebagen?? Spesielt dåka så ska ha KS og må bli et par daga lenger på sykehuset??

Må revurdera da eg har pakka, for stellevesko blei stappfull! Blei litt mykje med 9 skift i 50 + 3 skift i 44 + 4 pysja i 50...i tilleggså e da jo stellematta, bleier og våtservietta, samt koseklut og smokka :P

Trur eg må spørra kor mange daga eg blir værande på sjukehuset med minien. Ska på ny vekstkontroll i måro,så kan spørra då ;)

Der jeg skal føde så har de både klær og bleier tilgjengelig om man vil bruke det...:) jeg tar bare med meg et par bodyer, og bukser + hentesettet og teppe... Så bruker jeg nok noe av det sykehuset har...:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har ikke planlagt KS forresten ;)

Jeg har bare pakket et par sett. Lånte en del tøy på sykehuset sist. I tillegg regner jeg med at pappaen skal hjem om natta, så da kan han evt ta med mer tøy ved behov.

Oi jeg har kun tenkt på det han skal ha på seg på vei hjem :p:rolleyes: Hmm.. Dukker stadig opp flere momenter! Fascinerende mye saker og ting de små trenger :)

Der jeg skal føde så har de både klær og bleier tilgjengelig om man vil bruke det...:) jeg tar bare med meg et par bodyer, og bukser + hentesettet og teppe... Så bruker jeg nok noe av det sykehuset har...:)

Tenker samme som deg :)

-Fra appen-

Skal ikke ha ks, men har med to-tre skift + det hun skal reise hjem i :-) trenger man pysj også? Det har ikke jeg tenkt over.
Utenom det så har jeg pakket ned 1 pledd og 1 ekstra lue + en bamse/koseklut :-) har pakket ned bare strømpebukser/sparkebukser med fot så jeg slipper å ta med sokker..

Eg har lyst å bruka private kle på sykehuset, mene vanskelig å veta kor mykje egtrenge. Får eg ein gulpebeibi? Kor mage daga blir me liggande? Kor stor e han?

Oi, hue har eg gløymt å pakka....!!

Ska ikkje v lett nei...sist så budde me jo 3 mnd på sykehuset, og begynte ikkje med kle før ette 6 veke, når ho kom ut av kuvøso ;)

Når vi var på fødselskurs fikk vi beskjed om at på barselhotellet måtte man ha eget tøy, men ikke på sykehuset. Og hvis jeg får en komplikasjonsfri fødsel så blir det barselhotell- så har funnet frem 2 sparkebukser, 2 bodyer, 1 lue, 1
Par sokker både i str 50 og 56. Totalt så har vi 4 skift, men to i hver str. Syns jeg har vært flink til å begrense meg :P

Kanskje eg bør ta utgangspunkt i 5 daga på sykehuset, og ta ett sett per dag? så får han heller bruka sykehuskle om da går tomt ;)

Spurte i dag korlenge eg kom t å bli liggande. Alt etter som formen min og at mini e frisk, så blir da 3-5 daga...blei ikkje så mykje klokare då...men han e estimert t å vege 2800-3000g ved ks, så satse på å legga vekk klena i str 44 :P

Ja babytøy også ja...Håper jeg kan bo på barselhotellet etterpå, så da er jo eget babytøy et must. Hmm...Men åh så koselig :) Pakke babytøy! :D Det er i grunnen koseligere det enn å pakke sokker til mannen ;)
Men da må vi gjerne ha med bleier og sånt og da?! Må høre med dem når vi skal på innskrivningssamtalen til uka. Å jøyemei!! Nå nærmer det seg fort altså!! :P

❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️

Jeg lurer litt på hvor mye dere pakker til dere selv jeg? Hva trenger man egentlig ? Går ut i fra at alt går som normalt og er på sykehuset i 48 timer.. bor også såpass nerme at samboeren kan dra å hente det jeg glemmer eller blir oppråd for.

Fra bleier jeg tar disse som kom med Libero/Kiwi pakke. Jeg vet at man får låne klær til baby på sykehus så blir det bare hentesett.
Til meg selv pakket jeg svarte bukser, 2 ammebh, 2 ammetop, 2 bomull gensere og litt engsngstruser. Men jeg vet at man får de siste i sykehus også. Vennina har født for en uke siden, hun sa at man må ikke ta for mye, alt vi trenger er på sykehus.

Eg har tenkt å ha med et skift pr dag t meg sjøl og mini(rekne med eg blir 4-5 daga).
Ska og ha med Crocs, Purelan, ammeinnlegg ull + eingongs, LADARA t mobil og nettbrett, samt nettbrett.

Sikker meir eg trenge, men kjeme ikkje på da :P

Tar med 3-4 bleier t mini, men da e t heimturen(eg blir jo på sykehuset pga ks, og dei har jo alt eg trenge t mini der) ;)

Jeg tar kun med hentesett til babyen :) Kommer til å bruke sykehusklær, så slipper jeg å komme hjem med en haug med skittentøyvask ;)

Skal ikke ha planlagt ks.

Last edited:
Jeg tar med klær til baby.. 4 bodyer + strømpebukser, nattiser og hentesett + luer. Får meg ikke til å bruke slamsette, uvaskede sykehusklær på min nyfødte. Gjorde ikke det sist heller.

Jeg tar kun med hentesett til babyen :) Kommer til å bruke sykehusklær, så slipper jeg å komme hjem med en haug med skittentøyvask ;)

Skal ikke ha planlagt ks.

Jeg kjører samme stil som deg:-) vi var der i nesten tre døgn sist, men trengte ikke noe mer en det til minien.

Back
Topp