Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Pleide vel å bli 2-3 ganger i uka, men gikk tur hver dag. Har dabbet av skikkelig de siste par årene, så nå blir det en sjelden gang når jeg får lyst. Har store planer om å komme tilbake til der jeg var!
Vinter er det trening hver dag, noen ganger to om dagen, pluss 1-2 kamper. På sommeren(off season) er det 5 ganger i uken, pluss en dag i helgen med aktivitet.
Før trente jeg 3-4 ganger i uka. Økter på 2-3 timer.
Men har slitt med lavt blodtrykk og minimalt med energi etter at jeg ble gravid, så har blitt lite siden i høst dessverre
Trente 6 dager i uka før jeg ble gravid, men nå klarer jeg ingenting. Får gått tur med hunden, men that's it. Jeg som hadde så lyst til å fortsette å trene i svangerskapet har bare måtte legge det på hylla...
Burde vært flinkere, trente 2-4 ganger i uken før graviditet og i starten, fikk så svangerskapsforgifting så fikk ikke lov å trene. Prøver å gå en tur daglig så sant været tillater det.
Trener til vanlig 5dager i uka, men siste mnd har vi holdt på med oppussing, så da har det blitt bare 2-3 dager i uka.. Håper å kunne fortsette med treningen!