Kor mykje har babyen din vokst?

Ranveig!

Forumet er livet
Aprillykke 2016
Her har knøttet blitt 24 cm lengre og drøyt 6,3 kg tyngre skal fødselen.

Gått frå 51 cm og 4070 g til 75 cm og 10,4 kg ved 10 mnd.
 
Her har vi ikke veid eller målt siden tidlig 9mnd kontroll, og skal ikke på kontroll før sen 1 års kontroll, så aner faktisk ikke :p
 
Har ikke veid eller målt på over to måneder så aner ikke [emoji13]
 
Her har vi ikke veid siden hun var 8,5 mnd, men i morgen er det endelig tid for kontroll igjen :) så får svar på nytt i morgen ;)
 
Har ikke veid eller målt siden 9 mnd kontroll, men da hadde han lagt på seg litt over 7 kg og strekt seg 22 cm [emoji4]
 
Vi har heller ikke veid eller målt siden 9 mnd kontrollen, men da hadde han økt 6 kg i vekt og 23 cm i lengde :) [emoji173]
 
Her har vi ikke veid eller målt siden tidlig 9mnd kontroll, og skal ikke på kontroll før sen 1 års kontroll, så aner faktisk ikke :p

Har ikke veid eller målt på over to måneder så aner ikke [emoji13]

Her har vi ikke veid siden hun var 8,5 mnd, men i morgen er det endelig tid for kontroll igjen :) så får svar på nytt i morgen ;)
Skikkelig dårlig tidspunkt å spørre på, like før alle skal på 1-årskontroll!
 
Blir 1 årskontroll den 5/4 får se men tror han har strekt seg mer æn han har lagt
På seg. Er en liten typ
 
Blir 1 årskontroll den 5/4 får se men tror han har strekt seg mer æn han har lagt
På seg. Er en liten typ
Vi skal på kontroll samme dag. Min er jo ganske stor, men eg er spent på neste kontroll. Hadde berre lagt på seg knapt 100 g frå 8 til 10 mnd, men så har han blitt voldsomt aktiv og.
 
Har ikke veid eller målt siden 9 mnd kontroll, men da hadde han lagt på seg litt over 7 kg og strekt seg 22 cm [emoji4]

Vi har heller ikke veid eller målt siden 9 mnd kontrollen, men da hadde han økt 6 kg i vekt og 23 cm i lengde :) [emoji173]
Ganske fascinerande at dei veks så mykje! Tenk om vi hadde fortsatt i samme tempo...
 
Vi skal på kontroll samme dag. Min er jo ganske stor, men eg er spent på neste kontroll. Hadde berre lagt på seg knapt 100 g frå 8 til 10 mnd, men så har han blitt voldsomt aktiv og.
Min har ikkje lagt på seg så mye han var væl litt øver 9100 g för 1 mnd siden.
 
Har ikke veid på hs, men veid og målt hjemme:p så blir sånn ca!:p
Vokst fra 3400g og 49cm til ca 8800g og 74-75cm.

Så det blir vel ca 5,4 kg tyngre og 24 cm lengre. Skal ikke på 1 års kontroll føre hun er 13 mnd:)
 
Blir 1 årskontroll den 5/4 får se men tror han har strekt seg mer æn han har lagt
På seg. Er en liten typ

Vi skal på kontroll samme dag. Min er jo ganske stor, men eg er spent på neste kontroll. Hadde berre lagt på seg knapt 100 g frå 8 til 10 mnd, men så har han blitt voldsomt aktiv og.
Heilt på jordet eg, vi skal sjølvsagt ikkje på kontroll 5/4, men 4/5. Bursdag 27/4.
 
En mnd siden kontrollen men, veide 2750 og var 46 cm ved fødsel. Nå 69,5 cm og 7985 gram(ja har en lettvekter;) ) . Gått opp 5,2 kg og 13,5 cm da :)
 
Back
Topp