kor mye kan du???

grynt

Glad i forumet
kor mye tror dere vi kan stole på kjønnene vi fikk vite på ultralyd stemme?
fikk selv vite ate jeg venter i jente, men har følelsen på gutt..hmmmm

Er ikke godt å vite - er vel forskjell fra lege til lege også, hvor flinke de er til å se forskjell [8|]

Vi har vert på UL 3 ganger (første uke 11 litt VEL tidlig å se kjønn, da) og fått vite 2 ganger at han TROR det er ei jente..
Samme lege, da, men han huska ikke andre gangen hva han hadde sagt første gang[;)]

Skal spørre han igjen på torsdag neste uke, for da skal vi på vekstsjekk (pga min førstefødte var så liten da han kom til termin i fjor)

Hmmmmm, tja det vil vise seg..[;)]  Jeg fikk vite at det "mest sannsynlig er en gutt" på 2 UL ( en hos lege og en hos jordmor på sykehuset), men jeg tar ikke det for god fisk uansett.. Har bare kjøpt inn kjønnsnøytrale klær[;)][8D]

Ikke godt å si nei, men min jordmor sa at hadde hun ikke visst det 100% sikkert, hadde hun ikke sagt det heller. Jeg har hatt ultralyd 4 ganger og alle viser jente. Kan se det tydelig selv også [:D] Var heller ikke vanskelig å se det den ene gangen jeg var på ul med guttene. Skikkelig tydelig [:D]

hun sa til meg at hun var nesten 100%sikker på at det var jente siden min lille prinsesse lå å sprikte med beina[:D] 

Var på 3D UL og legen var da 100 % sikker på at det ble gutt ,skrev til og med penis på UL bildet [:D]
Så hvis det blir en jente nå så blir jeg fryktelig overrasket ...

Jeg har og vært på UL 4 ganger og de har sagt at det er gutt alle gangene, så jeg også blir veldig overrasket dersom det ikke er en liten gutt inni her!![:)] 
Dessuten har jeg typisk "guttemage"[8D][:)]

jeg har vært på ultalyd 4 ganger, hos 2 forskjellige, og begge har sagt 99,9% at det er en jente, så jeg blir veldig overrasket dersom det kommer en tisse mann [:D] Men hadde jo selvfølgelig blitt glad for det også[:D] Har film av min baby i magen, der kan jeg tydelig se to hvite streker, og ikke en...[;)]

Jeg har vært på tre UL, med tre forskjellige leger/JM .. alle har sagt samme kjønn, uanhengig av hverandre .. på de to siste var de veldig sikre [;)]
på den siste ul i uke 25 kunne vi også se det tydelig selv! 
men tanken har streifet meg at det kan vise seg å være feil, men egentlig så blir jeg veldig overrasket da! Har kjøpt masse klær og utstyr, så da blir det iallefall masse vi ikke får brukt [8|]

Jeg har jo tatt masse ul, og jordmor og 2 leger har sagt at vi får jente. Den ene legen har sagt det flere ganger. Så vi får vel stole på det[:D]

Jeg og har vært på noen ultralyder, og sist jeg var, så så gynegologen at det er en gutt i magen min. Hun viste meg testiklene på han, så det var ingen tvil der i gården, så etter den nyheten har jeg shoppet masse gutte klær. Har ikke tatt av lappene ennå... tilfelle det viser seg å være det motsatte...[:)]

Var på ultralyd i uke 31, og da var det ganske tydelig at det var en gutt som lå der og sprikte med beina [:D]

Har kjøpt noen nye klær i blått, men har ikke tatt av lappene enda alikevel [8D]

Vi får organisere en byttering hvis det viser seg at de som har trodd de får jente får gutt og omvendt [:D]

Back
Topp