Kor mangen

!!

Forumet er livet
VIP
E det som skal kjøpe ny vogn???[:)]

No har eg bestilt meg Emmaljunga scooter[:D]
glede meg til eg får den, e bare sååååå fin![:)]

Eg skal IKKJE kjøpe ny vogn....

Har teutonia Mistral og er veldig glad i den... Den er liten og lett når den er sammenslått, samtidig som barna har god plass i den, sitter beskyttet for vær og vind. I tillegg er den utrolig god og trille, og har fantastiske fjæringer...

Så har jeg p&t vogn. Og jeg liker den godt. Barna har det flott i den, og så er den veldig liten og veldig lett....

Så her, etter mange vogner med prøving og feiling har jeg fått to jeg liker veldig godt....

jeg kjøpte ny for ikke så lenge siden[:D]
Emmaljunga city cross[;)]

Hadde Simo kombivogn før det

Aha[:D]
 Eg fekk så lyst på ny, sjøl om eg egentli ikkje har bruk for det[8D]
så da bare måtte eg kjøpe[:D]

kjøpte ny vogn for ikke så lenge siden.. hadde simo vogn, men
kjøpte en quinny freestyle..
tenkte på å kjøpe en liten trille i tillegg da, for sportsdelen tar mye plass om
vi  skal på tur og skal ha med oss mye anna[:D]

må bre spørre jeg nå.. jeg har Emmaljunga dou comi ettelerannet svin dyr!! blir sports delen det samme som citycross??

ORIGINAL: suki

Siden vi har fått de to barna vi ønsket oss så har jeg planer om å selge emmaljunga edge vogna så fort bagen blir for liten til henne. Syns den er for stor som sportsvogn, så kunne tenkt meg en lettere en, som er bedre å trille med.
Har tenkt på oth mountain byggy siden så mange skryter av den, men syns den er svindyr.
Så vet noen om en liknende vogn som er bra, men litt rimeligere blir jeg glad!! [:)]

Eg har kjøpt emmajlunga scooter[:)] Og e SUPER fornøgd!!!
den e lett å ta med seg, tar ikkje så stor plass i bilen, også veldig lekker synst eg[:)]
og ikkje minst utrulig god å trille!!! og den koste 2500-,

Jeg skal kjøpe en litt lettere sportsvogn når det nærmer seg sommer.  Har Brio kombivogn nå!

Vi har Emmaljunga Edge Duo.. Er kjempefornøyd med den. Blir å fortsette å bruke den med sportsdelen for å trille lange turer fremover [:D] Og ikke minst når Ovedie begynner i barnehagen (håper vi) til høsten så er denne suuper for å sove ute i i bhg om dagen [:D] MEN vi har også nettopp kjøpt "kjøpesentervogn".. Endte med Britax Yanis da denne passer med bilstolen vi har. Måtte ha ei til vogn for å dra på biltur og kjøpesenter [;)] Emmaljunga får vi nemlig ikke med oss i "turbilen" vår. Da må vi dele den opp og ha sittedelen inni bilen og understellet i bagasjerommet og ikke ha plass til bagasje [&:] 

Back
Topp