Kor mangen kan du krysse av?

HelenaH

September 2013 & April 2015 <3
Aprilbarna`15
Jeg kan krysse av 8 av 10. Blomster og iskrembolle på sofaen kan jeg nok se langt etter, men det er helt greit :-)

Til dere som ikke kan krysse av på noe av det, altså ikke har partnere som viser kjærlighet, respekt eller forståelse. Hvorfor har dere valgt å få barn med denne mannen? Mannen her er mer entusiastisk enn forrige gang og er nok flinkere til å oppmuntre meg til å passe på meg selv enn det jeg selv er. MEN blomster eller følge på svangerskapskontroller kan jeg ikke forvente. UL vil han gjerne være med på da :)

Jeg kan krysse av alle bortsett fra blomster :D
Har en kjæreste som virkerlig tar vare på meg gravid eller ikke :)

Jeg vet ikke hvor mange jeg kan krysse av, men det er heller ikke så viktig, så lenge jeg og vi har det bra sammen! I forhold til kontroller så vil samboeren være med på alle, men jeg ser faktisk ikke vitsen med det. Føler at å gå til jordmor er en gravid ting. Ikke en pappa ting. Så jeg har sagt det til han at det er ingen vits i tillegg til at han skal måtte ta seg fri fra jobb. Han blir såklart med på oul og første gang hos jordmor, så ser vi hva han vil etterpå. Synes det er greit å snakke litt alene også jeg da :)

Jeg har fått både blomster, følge til helsestasjonen, is og de resterende 7 punktene <3 Da jeg var kvalm, fikk jeg også frokost på senga hver dag. Verdens heldigste!!! :Heartred:Heartred:Heartred

Back
Topp