Kor mange veit om graviditeten?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
Frem til nå har bare noen få visst om det. Nærmeste familie fikk vite på julften da jeg var 12 uker. Kommende storesøsken fikk vite forrige uke ved 14 uker og nå kommer det frem hos de vi møter på/ snakker med. Kommer nok ikke til å annonsere på facebook før vi har vært på OUL :)

De fleste i min omgangskrets vet. Blir offentliggjort ordentlig etter TUL i morgen om alt er fint:)

Vi har følt for å vente lengst mulig, og fortalt det litt og litt.
De som vet nå er våre foreldre og søsken, min bestemor, to tanter og to kusiner + sjefene våre. Utenom det, 3 vennepar.
Skal fortelle resten av familien, kollegaer og venner neste uke. Kommer ikke til å rope høyt på Facebook, da vi personlig anser dette som privat. De som betyr noe i vårt liv får høre det uansett ;)

Mamma, svigermor, jobben, noen venner.
Har ikke fortalt pappa enda. Vet ikke hvordan han tar det..
Ellers skal vi fortelle etter TUL 24/1- og blir nok å gjøre det på Facebook, slik at "alle" får vite det av oss.

Familie, kolleger og de nærmeste vet. Ingen hemmelighet lenger så forteller det gjerne når jeg møter kjente. :) Mulig vi annonserer det på Facebook/Instagram etter OUL :)

Last edited:
Offentlig på fb i dag, 11+6 etter fin TUL. :)

Bare de nermeste fortsatt. Blir ingenting offentlig før oul så vi vet det går bra.

Her vet omtrent alle det, vi legger ikkje skjul på det lenger og forteller det til folk når vi møter dem ;)

Ingen hemmelighet lenger. Men ikke annonse på sosiale medier, tror ikke vi vil gjøre det heller :)

Alle veit det.. :) Og det er like greit for jeg er ikke meg selv for tiden :P

Vi har fortalt det til foreldre, søsken, sjefen og de jeg jobber nærmest med på jobb og et vennepar. (Er noen andre som også vet det fordi familie ikke har klart å holde tett).
Må vel kanskje si det til resten av jobb snart da magen starter å vise litt, men hadde vært gøy å vente til oul om en måned :)

Back
Topp