Kor mange veit om graviditeten?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Linda

Guest
Er det offentlig for alle, eller er det framleis berre nokre få utvalgte som veit om kva som er på veg? :-)

Vi har fortalt det til alle i familien og de nærmeste vennene våre, samt til de kollegaene vi jobber tettest med. Etter TUL i morgen gjør vi det offentlig om alt er som det skal med den lille [emoji173]

Jeg har sagt det til mamma og søstera mi. Mamma har vel delt det med noen tanter og onkler, venner og bekjente. Litt ivrig kan man si :D jeg kommer ikke til å si det til noen andre. De får finne ut når magen kommer :p Facebook får ikke vite noe og kpmmer heller ikke til å dele hverken ultralydbilder eller bilder av barnet når det er født

De fleste vet det, det er ikke noe vi skjuler lenger :) men jeg kommer ikke til å annonsere noe på facebook. Ikke før babyen er kommet :D

Her vet nok de aller fleste, vi delte med familie å nære venner først å deretter på Facebook på lillejulaften etter tul i uke 12 der alt bare sto fint til:happy:

Her veit så og si alle det som jeg har pratet med :) ser ingen vits i å holde det hemmelig lengre- dersom det går galt så trenger vi at folk veit det også :-)

Alle vet :) Men det er ikke offentliggjort på fb eller noe sånt da, det er jeg litt for privat av meg for, men hvis det skulle komme frem i kommentarer med andre så går det fint :)

Det er forsåvidt "offentlig", men ikke noe jeg annonserer...
jeg er ikke i en så veldig ordnet (?!) situasjon og det har blitt litt dumme reaksjoner allerede... :(

"Alle" ;) Ikke offenrliggjort på sosiale medier, men forteller etterhvert som vi snakker med folk :)

Var på TUL på tirsdag, og der var det mye liv, så nå føltes det trygt å dele med de rundt. Har jo ikke snakket med alle, men nå er det ingen hemmelighet lenger [emoji4]

Her vet kun de aller nærmeste det.
Jeg bor på en liten plass og føler at når jeg forteller det til feks jobb må jeg ha fortalt det til slekt og venner først.

Men skal på første kontroll i dag og kommer til å fortelle det til folk jeg møter etter den ;)

Mamma og pappa, svigermor og svigerfar, min ene bror, tre venninner (hvor to av den gjettet det selv), og det er vel det hele ;) Begynner i ny jobb 16.1, så har bevisst ikke fortalt det til så mange. Lyst å finne en fin måte å fortelle den nye arbeidsgiver det på selv, uten at noen som kjenner noen som kjenner noen, sørger for at de får vite det.

Ganske mange som vet det men tenkte gå offentlig den 18 januar etter neste tul om alt ser bra ut. Det er dessuten bursdagen min :smiley-bounce022

Familie og venner vet det, og den kommende storebroren har fortalt det på skolen, så da er det nok ikke lenge til "hele bygda" vet det [emoji6][emoji23]

Det er på en måte offisielt, men vi har ikke fått sagt det til alle vi vil si det til enda så håper ikke ryktene spres altfor fort! Vi bestemte oss for å ikke annonsere det på facebook

Vel, familien, kollegaer, nærmeste vennekrets og dere. Har ikke lagt ut noe på f.eks facebook og slikt enda.

Back
Topp