Kor mange sko?

Her har gutten vår på 2: viking joggesko med Gore tex, et par "finere" joggesko fra Ecco og støvler. I tillegg kjøper vi nok straks sandaler også. I fjor hadde han et par fra Ecco vi var veldig fornøyd med.

Sent from my iPhone using BV Forum

Hu har 2 par støvler (et par står på skolen), 2 par joggesko (hu rota bort skoa sine og måtte pent kjøpe seg ett par til selv), så noen skolett aktige sko og gore tex sko. Så blir det sandaler og nok ett par med noen kule sko :)

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Eldstemann på 2,5 har goretex joggesko, et par lettere sommerjoggesko og ett par Converse vi fikk i gave som kun brukes når han skal inn og ut av bilen, omtrent. Ellers har han selvsagt støvler. Kjøpte sandaler i fjor, men de ble brukt minimalt.

Lillebror får nok ikke sko før han begynner å gå :-)

Eldste blir 4 i juli, han har 2 par joggesko, 1 par støvler, 1 par sandaler og 1 par crocs. Minste snuppa er snart 16mnd, hu har 1 par joggesko og 1 par sandaler :)

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*

Han på 8,5 har støvlar og joggesko. Ho på 6,5 har støvlar, joggesko og eit anna par eccosko som er litt sånn blanding av finsko, sandalar og joggesko-ish.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Fin sko, sandaler, joggesko, støvler og har nett vokst utav to par fine glittersko! Og ho fikk to par til bursdagen, men di passet ikkje:/

Kjedelig de ikke passa da. Får du ikkje bytta?

poden har:
3 par sneakers
to par joggesko
ett par goretex sko
støvler

Så mange :D
Samboer mene d hold m joggesko å støvla. Men det e jo greit med litt å velge i å nån ekstra om ho sku bli våt eller uheldig (akkurat slutta med bleia).. ;)

Alltid minst 2 par sko å bytte på etter at han begynte å gå masse (1,5 år Ca). Bra for føttene og ryggen å bytte mellom sko.
Vinter: et par vintersko og et par vanntette sko for slapsevær (kamik el) og termostøvler.
Vår og høst: 2 par "overgangssko" (et til litt finere til og fra bil,butikk,besøk og et par bhg. Og støvler.
Sommer: ett par sandaler og et par tynne joggesko. Og et par tøysko. Og støvler.

Sent from my iPad using BV Forum

Joggesko, sandaler, støvler, tøysko og goretex sko. Han er 5år :-)

Så mange :D
Samboer mene d hold m joggesko å støvla. Men det e jo greit med litt å velge i å nån ekstra om ho sku bli våt eller uheldig (akkurat slutta med bleia).. ;)
Jeg har skodilla;)
Men Sneakers/skatesko ble kjøpt inn nå, begge de to par joggeskoene er det begynt å bli hull i så de må nok kastes snart. Goretexskoene er for varme å bruke på sommeren så de brukes vår/høst.
Min mann har heldivis aldri lagt seg opp i hva jeg bruker pengene på.

Goretex höye joggeskor, joggeskor, 2 par sandaler og stövler :) og nå 1 par arvede sandaler i bhg som reservesko da hun en dag ble våt å måtte gå i stövler når det var 25 varmegrader og sol.. ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Straks 6 år. Et par joggesko, et par støvler og et par ballerinasko til penbruk. :)

Utenom støvler har de:
Eldste (4): joggesko, basketsko, crocs og et par thongs (tåsko)
Minsta(2): Goretex joggesko, joggesko, crocs og sandaler.
Vurederer og kjøpe sandaler til eldste, men han vil egentlig ikke ha, så får se....

3 åringen har Geox joggesko, DC sko, to par sandaler, to par Hunter støvler, Toms sko og slippers

Sent from my iPhone using Tapatalk

Gore-tex joggesko
Kavat skinnsko
Tøysko
Sandaler
Doc Boots
Gummistøvler
Sorte lakksko
Hvite lakksko

Ble visst 8 par, ikke verst for ei på knappe 2 år :p

Jeg har skodilla;)
Men Sneakers/skatesko ble kjøpt inn nå, begge de to par joggeskoene er det begynt å bli hull i så de må nok kastes snart. Goretexskoene er for varme å bruke på sommeren så de brukes vår/høst.
Min mann har heldivis aldri lagt seg opp i hva jeg bruker pengene på.
Hehe herlig! :D
Her e vi akkurat bynt med joggesko jo.. bor i kalde nord :rolleyes:

Joggesko, "crocs", sandaler og støvler. Tenkte han sku få et par litt finere og. De joggeskoa han bruker i bhg blir fort slitt og stygge!! Sykler mye og ser ut som om bremsen på sykkelen er tuppen på skoa ;)

vesla som blir 2 om 1 mnd har 2 par joggesko, 2 par sandaler og ett par gummistøvler.
(hu har 2 av joggesko og sandaler for at det var salg og at det enkler mors logistikk med å kanskje klare å ha ett par av hver i barnehagen :p )

Joggesko, "crocs", sandaler og støvler. Tenkte han sku få et par litt finere og. De joggeskoa han bruker i bhg blir fort slitt og stygge!! Sykler mye og ser ut som om bremsen på sykkelen er tuppen på skoa ;)

hehe ja e vel fort att skoa bli brukt som bremse! :p
Her e ikkje joggesko brukt så lenge.. men allerede svart foran

Last edited:
Back
Topp