Kor mange sko?

mammabella

storesøster og lillebror :-)
Kor mange forskjellige sko har barnet/barna dine nå på sommeren? Gamle er barna?;)

Her har snuppa på 3år bare joggesko enda..å støvler selvfølgelig. . Men vurderer sandaler eller ett par joggesko til.
Minste på 8mnd har selvsagt ingen :D

Foruten flere par med støvler (mye regn her vi bor) har vesla goretex joggesko. Det er primært disse hun bruker nå. Ser behovet for et par skikkelige sandaler, så regner med det blir handlet i løpet av kort tid. Har flere par nesten ubrukte ecco sandaler og joggesko (arvet) som venter på å bli passelige, derfor har jeg drøyet litt, men det ser ikke ut som om de blir passelige nå i sommer.

Hun er 20 mnd!

Gore tex joggesko, Toms, ecco joggesko med nettingaktig over tærne så er ekstra luftige

Sent from my iPhone using BV Forum

Her går det kun i joggesko og sandaler til ungene :)

4-åringen her har joggesko, baseballsko (som han fikk i gave), støvler og sandaler.

Joggesko, og så har han noen sommersko fra i fjor/sydenturen i vinter som jeg må sjekke om passer - ellers trenger han helt klart sandaler og kanskje et par "mellomsko" i tillegg (sånne midt mellom joggesko og sandaler, som har lukket tå men er mesh/åpen på sidene).

Fin sko, sandaler, joggesko, støvler og har nett vokst utav to par fine glittersko! Og ho fikk to par til bursdagen, men di passet ikkje:/

Minsta på 3.5 år har støvler, joggesko, sandaler, cowboyboots og litt penere sommersko i tøy.

Eldste på 8 har joggesko, støvletter, sandaler, tursko og penere sommersko i tøy.

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Storebror har goretex-sko, en type "skinn"sko, sandaler og støvler. Har et par blinkejoggesko også, men de liker han ikke.

Frøkna har goretex viking joggesko, støvler, sandaler, et par superfit basketsko.
Og noen ballerinasko som bare blir brukt litt her hjemme. Liker de ikke til vanlig bruk.

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

De har joggesko, jenta har og tøysko, tenker de får sandaler og tøysko snart:)

De har gummistøvler, joggesko, sandaler og crocs:)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Hun har ett par joggesko, kjøpte et par billige på økonomisko bare fordi di hun allerede hadde var litt dumme, borrelåsen løsnet hele tiden. De har hun hatt i under en måned, og ser ganske utslitte ut allerede, så jeg tenker det kan være greit å kjøpe et par til. Ellers har hun støvler, eller hun må kanskje ha nye, og gode sandaler. Et par pensko har jeg også tenkt å kjøpe nytt, kanskje et par søte ballerinaer eller noe, for også der har hun vokst ut av det hun hadde.

De har et par SuperFit joggesko, Timberland gotrex halvhøye høst/vår sko, Viking gummistøvler og sandaler (eldste har Viking og yngste Geox med hel tå). :)
De er 3 og 5.

Tenker å se om jeg finner et par lignende Converse eller noe til pent. Bruksskoene blir ikke akkurat fine utpå sommern.

Jenta på 1,5 år har : 2 par vans sko (forskjellige typer),et par nike joggesko,og et par sandaler. Har jo støvler,men bruker ikke det i 23 g :-)
Gutten : DC sko,Adidas joggesko og Puma pluss sandaler.

Min toåring fikk seg ett par joggesko nå på våren, og jeg må sjekke om de fra i fjor passer enda, om ikke kjøper vi sikkert et par til. Så har han to par sandaler, også må vi kjøpe støvler siden de fra i fjor er for små og vi ellers har brukt sherox gjennom høst/vinter/vår ;)

Back
Topp