Kor mange har..

Sugermama

Elsker forumet
Sinnsykt ømme puppa?
Æ har rett og slett ondt i dem, spesielt i høyre:p
Kan ikke huske at puppan gjorde så ondt!:p

puppene mine har faktisk ikke blitt særlig ømme denne gangen :eek: men det kommer sikkert! Husker sist... da skrek jeg bare noen kom borti dem :p til samboers store fortvilelse!

Blitt værre den siste uken ;)

Jeg har også vonde pupper, mest vondt i brystvortene. Høyre bryst er også verst her. Jeg kjenner også at kjertelen har vokst en god størrelse og det syns ;) Puppene kjennes større og strammere ut, og for en gangs skyld er de like store :P (høyre har alltid vært litt mindre enn den andre)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har også vonde pupper, mest vondt i brystvortene. Høyre bryst er også verst her. Jeg kjenner også at kjertelen har vokst en god størrelse og det syns ;) Puppene kjennes større og strammere ut, og for en gangs skyld er de like store :p (høyre har alltid vært litt mindre enn den andre)

Ja brystvorten mine e å latterlig ømme:p
Kanskje det e kjertlan som gjør mest ondt, en sånn stikkanes, svianes smerte! Helt rart:D

Er ømme, ja, men ikke slik at det er ubehagelig å ha på BH

Mine har vokst 1 nr allerede og VAR veldig ømme, nå er de fortsatt litt men det går ;)

TuMmY LoVe

Auuu jaa.. og den ene har vokst mer enn den andre :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Mine er også ømme - ble ømme rett etter eggløsning og har gradvis blitt større og vondere. Brystvortene er enorme og harde, skikkelig rare å ta på ;)
Jeg har kjøpt meg et par bommulls-sports-bh'er på lindex, som er veldig gode å ha på :)

JAA. ømme som bare det akkurat nå. Det kommer og går litt og skifter fra høyre til venstre og tilbake.

Mine er ømme,mest når en kommer borti brystvortene eller når jeg dusjer:p Går fint å ha på bh,men merker at brystene har blitt tyngre og at brystvortene har vokst. Det siste kommenterte den kommende storebror her om dagen:p

Jeg har :)

Men, ikke så ille som forrige gang :)

Veldig tunge og ømme. Må holde de med handa når vi kjører over dumper i veien. Ser veldig smart ut btw. .

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp