Kor mange graviditetstestar brukte du...

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
Kun 2 - først en digital også en billigstrimmel :)

Denne gangen visste eg at eg var gravid og kjøpte en digital og brukte kun den.
Hadde en god følelse fra før positiv test. Forrige gang hadde eg ikkje en god følelse og tok tester i ett kjør for å bekrefte graviditeten gang på gang. Men da endte det i SA i uke 7-8..

2 samme morgen, kun for gledens skyld. :D
Først en billigstrimmel, så en "ordentlig" en. :-P

Hadde akkurat fått 30 strimler, så ble en del for å bruke de opp. Til slutt gadd jeg ikke mer, så har flere i skapet :p Og en digital for mannens skyld. Er jo ikke sant før det står skrevet, liksom :p

Hadde noen strimmeltester fra ebay :-)

3, den første var veldig svak...den neste for å bekrefta den første :-) siste litt for gøy å litt for å overbevise meg selv litt mer :-P

Kun 1,men klare ikke å tro at de gikk rette veien før jeg hadde vert på ul pga blødninger

Mange ;) Jeg gikk en uke over før det dukket opp svak strek. Jobbet egentlig med å innfinne meg med at jeg ikke var gravid (pga neg. tester, var så skuffet), da det plutselig dukket opp en svak strek, og så stod det gravid på digital! :D *Lykke. Tok ny med ukes mellomrom etter det, for å se at streken ble sterkere.

Tok bare 1 digital, var da 2-3 uker. Fikk tidlig ul, men hadde det ikke vært for det hadde eg nok tatt flere :-P

Mange... :hilarious:

2.. Begge digitale.. :P

2 billigstrimler, 1 RFSU og en digital. Tilsammen 4 stk :) men hadde vært nok med 1, da den var veldig sterk! Da jeg tok den digitale var jeg 2-3, så det var mest for å bekrefte HCG nivå :)

2. Fyst ein vanlig didgital så va utgått på dato, så måtte eg kjøpa meg ein med ukesindikator for å v sikker :P
Ser beviset i avataren min :P

Back
Topp