Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og hva er forskjellen på det og andre ett ords greier?18.
Dette er ikke regelbrudd. Dette er for å telle trafikk.
Så lenge dette blir styrt av moderatorer så regner jeg med at de har styring på denne leken, værre når "alle andre" starter 10 sånne tråder om dagen. Så om moderatorene sier at DENNE tråden er lov, så MÅ man vel ikke kverulere på det? Det virker ikke som om det er logikken ang reglene det svikter i her ....Og hva er forskjellen på det og andre ett ords greier?
Det er det det svikter i logikken, ettords er lov i visse leker, men leker med ett ord for å få innlegg er ikke lov?
Det er jo bare nettopp det jeg lurer på. Ikke bare denne, men sånn ordleker med modde er ok, ellers er de regelbrudd. Noen av dem.Så lenge dette blir styrt av moderatorer så regner jeg med at de har styring på denne leken, værre når "alle andre" starter 10 sånne tråder om dagen. Så om moderatorene sier at DENNE tråden er lov, så MÅ man vel ikke kverulere på det? Det virker ikke som om det er logikken ang reglene det svikter i her ....
37![]()