Kor mange er innom her...

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
18.
Dette er ikke regelbrudd. Dette er for å telle trafikk.
Og hva er forskjellen på det og andre ett ords greier?

Det er det det svikter i logikken, ettords er lov i visse leker, men leker med ett ord for å få innlegg er ikke lov?

23.

27

36 på meg :)

Og hva er forskjellen på det og andre ett ords greier?

Det er det det svikter i logikken, ettords er lov i visse leker, men leker med ett ord for å få innlegg er ikke lov?
Så lenge dette blir styrt av moderatorer så regner jeg med at de har styring på denne leken, værre når "alle andre" starter 10 sånne tråder om dagen. Så om moderatorene sier at DENNE tråden er lov, så MÅ man vel ikke kverulere på det? Det virker ikke som om det er logikken ang reglene det svikter i her ....

37 ;)

Så lenge dette blir styrt av moderatorer så regner jeg med at de har styring på denne leken, værre når "alle andre" starter 10 sånne tråder om dagen. Så om moderatorene sier at DENNE tråden er lov, så MÅ man vel ikke kverulere på det? Det virker ikke som om det er logikken ang reglene det svikter i her ....

37 ;)
Det er jo bare nettopp det jeg lurer på. Ikke bare denne, men sånn ordleker med modde er ok, ellers er de regelbrudd. Noen av dem.

Jeg mener ikke kverulere, bare prøve å forstå. Men vil helst ikke rote mer til denne tråden nå, så jeg gir meg på det for nå. Ok? :-)

Back
Topp