Kor mange barn vil du ha?

Akkurat nå tror jeg det holder med gutten i magen, men om tre-fire år vil vi sikkert ha en til =P Vi skal ikke ha flere enn tre da, for da slipper vi å oppgradere bilen til syv-seter =P

drømmen min er å ha en 7 seter :D hihi syns de er så koslig :p så om vi bare blir 6stk til slutt vil eg ha en 7 seter :p

Vi venter nr 2 nå, men har alltid sett for meg en attpåklatt om en ti års tid :) Er bare 23, så har jo god tid :)

Her er nummer 2 og etter planen vår siste på tur, har alltid sett for meg at jeg skulle få 2 barn:-) Men skal ikke si at det ikke kommer en 3 om noen år, er jo bare 24 så har god tid:-)

Her sa jeg alltid tidligere at jeg skulle ha to.....?
Noventer jeg min femte og det blir desidert min siste:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Jeg skulle ha 3, venter nr 4. hehe.. Det er definitivt siste hos oss, og er fornøyd med tallet vi ender opp med nå. :D

Jeg ønsker meg 3 eller 4 barn, så vi får se om jeg får mannen med på en siste ;)

Vi venter nr 2 nå og dette blir siste for oss. Mannen er urokkelig der og er i grunn enig selv også att det holder med 2 :)

nå var jeg 20 når jeg fikk første, fikk andre som 21åring og har nå hatt 5 år pause - så da passet det med nummer 3. Akkurat som jeg planla (selv om ikke spira nå var helt planlagt), 5 år med spiral og så kunne jeg få en til!!

Dette er da min tredje og sambo sin første, så hvem vet - kanskje vi skal ha en til og om noen år?!?! Men nå har vi alle 3 små hjemme hos oss hele tiden da, de er kun hos pappaen i ferier og slikt. Så vi får se - om nummer 4 kommer blir det ikke før om ett par år igjen (nekter å ha 2 tette en gang til).....

ville alltid ha tre jeg, men etter svangerskap og fødsel og to år med en liten i hus, gjør jeg nok ikke dette mer enn en gang til! Så egoistisk er jeg, synes det er tøft å være gravid og fødsel og barseltid er også hardt, så det blir ikke mer enn to her.

Jeg venter min første, så jeg aner jo ikke hva jeg går til, men det jeg tenker så langt er minimum 3 :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Back
Topp