Kor lenge varer en...

*BLUE ROSE*

Forelsket i forumet
meklingsattest?
Jeg og exen var på mekling i sommer og ble enige og skrev under.... Og begge var fornøyde....
No har jeg begynt å treffe en annen, og exen liker det dårlig....
og no er exen begynt å true med at han skal ha gutten vi har sammen, 50 prosent...... Fordi han ikke får meg....
Så da lure jeg på har han rett til det? kan han kreve det no etter vi har skreve under på meklingsattesten?
 
Er ingen "holdbarhetsdato" på meklingsattest, men dersom han vil endre den må han innkalle til møte for å diskutere endring. Han kan foreslå privat møte, men jeg vil anbefale deg å kreve at dere møtes på familievernkontoret med en nøytral tredjeperson til stede.
Hvor gammelt er barnet? Anbefales ikke 50/50 før barnet er minst tre år.

Dersom BF har skrevet/tekstet deg med slike utsagn (som at han vil ha gutten fordi han ikke får deg) så bør du ta vare på det - det vil tale mot han i en fordelingssak!
 
ORIGINAL: Minerva

Er ingen "holdbarhetsdato" på meklingsattest, men dersom han vil endre den må han innkalle til møte for å diskutere endring. Han kan foreslå privat møte, men jeg vil anbefale deg å kreve at dere møtes på familievernkontoret med en nøytral tredjeperson til stede.
Hvor gammelt er barnet? Anbefales ikke 50/50 før barnet er minst tre år.

Dersom BF har skrevet/tekstet deg med slike utsagn (som at han vil ha gutten fordi han ikke får deg) så bør du ta vare på det - det vil tale mot han i en fordelingssak!

Ungen er mellom 1-2år....
Jeg skal ta vare på msn samtalen..... :) takk for svar
 
Back
Topp