Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg fant det ut da jeg var ca 6 uker på vei.. (eller dagen før, var det vel, for det var en lørdag, ja..)
måneden før kom nemlig mensen 6 uker etter det jeg hadde trodd, så jeg venta likegodt i 6 uker til, jeg, og den testen var "klar som solen". [:D]
eg veit enda ikkje om eg er gravid...les mine innlegg: kroppen er ein rar ting...eg var hos gyn. i går, han sa 50-50 sjangse for at eg er gravid..evt. ca 5 uker på vei no...har så mangen symptom, men kanskje kroppen spøker med meg...kvalm, menssmerter, hetebyer, ømme bryster, tisser heile tida, konstant sulten..
jeg var faktisk 16 uker da jeg fant det ut.
ensa ikke syn. for det var ikke helt planen å bli gravid.
men etter at jeg fikk vite det begynte jeg å tenke tilbake, og da skulle jeg ha skjønt det [:D]
Beklager iza sliter litt med dårlig hukommelse.. men nå husker jeg.. har lest innleggene dine ja.. kobler bare navn og ting jeg leser veldig dårlig
[&o] unskyld[&o]
Jeg var 6 uker på vei. Mn jeg trodde ikke jg var kommet så langt, for da jeg tok testen dagen etter mensen var den nesten usynlig, så jeg tok en test til dagen etter på, dn var litt klarere. 2 uker etter på var jeg med legen som sa at jeg var ca 8 uker på vei. Det stemte md ultralyden da.
nei den hadde jeg mista 5 mnd før jeg ble gravid. stessa mye på jobben, slik at jeg mista den.har hatt ofte tull med mensen. det er tull nå etter fødselen også.
Jeg var 5 uker på vei da jeg fant ut at jeg var gravid. Lille julaften 2004. Julaften var det ett år siden jeg og samboeren ble sammen[:D] Litt morsomt at d ble sånn [:)]
Jeg trodde jeg var 6 uker på vei da jeg fant det ut,men etter å ha vært på ultralyd i uke 20 ble jeg satt to uker tilbake,så da ble det i uke 4,noe jeg ikke var klar over i det hele tatt[:)]
Jeg fant det ut når jeg var mellom 7 og 8 uker.. Var laangt fra planlagt denne gangen. Jeg kjente igjen kvalmen fra forrige gang.. Bl.a kaffelukta som fikk meg til å fly på badet!! [:'(] Så da tok jeg en test og jammen var den positiv gitt..
Vel. jeg fant det ut rundt 4-5uker jeg da, Fikk aldri mensen, så begynte folk å spøke om det, da tenkte jeg at jeg mått kjøpe en test. Og da fant vi det ut :)