3barnsmor*30 Forumet er livet 6 Sep 2010 #2 selekukse?? regner med det er selebukse du mener.. [8D] jeg har to stk til Natalie. men de er arvet. er kjøpt på hm en gang i tida.. for ca 2 år siden..
selekukse?? regner med det er selebukse du mener.. [8D] jeg har to stk til Natalie. men de er arvet. er kjøpt på hm en gang i tida.. for ca 2 år siden..
Mitchi Elsker forumet 6 Sep 2010 #3 Eg va på HM på Kilden sist tirsdag, der har di dongeri seleboksa med hello kitty på te 149kr trur eg. Knall søde:)
Eg va på HM på Kilden sist tirsdag, der har di dongeri seleboksa med hello kitty på te 149kr trur eg. Knall søde:)
Krøsamaia Gift med forumet 6 Sep 2010 #4 Jeg har lys dongeri selebukse til Elias med baby ole brum på foran.. kjempesøt! Og kan fint brukes på jente også![:)] Kjøpt på Hennes & Mauritz.
Jeg har lys dongeri selebukse til Elias med baby ole brum på foran.. kjempesøt! Og kan fint brukes på jente også![:)] Kjøpt på Hennes & Mauritz.
H Hønepøne+2 Gift med forumet 6 Sep 2010 #5 Mini har levis selebukse i mørk dongri. Er kjøpt i New york, men kan jo være de finnes her også.